Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työsuhde seksi

töissä
21.06.2019 |

Eräs naiskollega kiihottaa valtavasti. Hän vastaa aina flirttauksiani. Vastaavat tilanteet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeä työpaikkasi on sinulle? Kannattaa miettiä tarkkaan miten toimit. Kieltämättä aika kuumottava tilanne ja miksei se voisi onnistuakin jos teillä on selvät säännöt homman suhteen. Itse en ole vastaavassa tilanteessa edennyt asiassa, koska pelkäsin liikaa sitä potentiaalista ketutusta mikä olisi voinut seurata pieleen menneestä jutusta. Silloinen työpaikka oli todella hyvä enkä halunnut riskeerata sitä millään säätämisillä työkaverin kanssa. Vierestä seurasin yhden erittäin huonosti päättyneen tapauksen ja se vahvisti omaa ajatusta siitä, etten työpaikalta yritä iskeä ketään. Tämä on siis vain minun mielipide. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari casea menneisyydestä...

Yksien firman pikkujouluissa ajauduin tanssimaan sihteerin kanssa ja kuinka ollakkaan löysin itseni panemasta daamia koko yön... varmaan naitiin koko yön aikana viisi-kuusi kertaa, paljoa ei nukuttu. Nainen lähti aamulla kotiinsa. Pahemmin ei tuon jälkeen kuitenkaan pidetty mitään yhteyttä.

Toinen case oli ehkä kutkuttavampi. Kollegan kanssa ajauduttiin viestittelemään sähköposteilla ja jutuissa oli muutakin kuin työasioita. Oltiin samaan aikaan koulutuksissa joita oli ympäri suomea. Yhden reissun paluun yhteydessä mimmi kysyi josko olisin lähtenyt hänen seuraksi tampereelle messuille. Valitettavasti minulla oli muuta juuri silloin.

Sähkopostiviestittely meni astetta kiihkeemmäksi ... aika suoraan kerrottiin fantasioista tai "unista"... tuli sitten seuraava koulutusmatka ja etukäteen sovitusti otettiin illanvietosta yksi pullo punaviiniä ja mentiin mun huoneeseen nautiskeleen...

Jossain vaiheessa ajauduttiin vaihtaan kielareita...

mutta kiihkeimpien kielareiden jälkeen mimmillä iski liene paniikki ja halusi lähteä nukkumaan... no..mulla jäi ihan kirjaimellisesti luu käteen!

Saattoi olla hyvä näin.. nainen on edennyt urallaan varsin korkealle kun mulla taas ennemminkin alaspäin...

Lämmöllä muistelen toki tapahtunutta. Jokunen kuukausi sitten huomasin ettei nainenkaan ole noita unohtanut kun kertoihymyillen ja puoliksi nauraen toisinaan muistelevansa kiivasta sähköpostiviestittelyä... tapauksesta on liene yli 10 v aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asiakas, kerrassaan upea eronnut nainen, joka käyttää itse ja tilaa yhteistyökumppaneilleen henkilökuljetuspalveluja firmastani. Käymme toisinaan ulkona syömässä ja saattelen daamin kotiin saakka. Kumpikaan ei odota mitään parisuhdetta, on vain mukava viettää aikaa turvallisesti luotettavan ihmisen kanssa. Nyt me vietetään kaupunkijuhannusta ja ties vaikka huomenna vähän illastetaan. Viestejä on jo vaihdeltu pikkusen.

Vierailija
4/6 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä pidemmälle en ole mennyt firman oman vakinaisen henkilökunnan kanssa. Mutta meillä oli vuokrafirmasta sihteeri äitiysloman sijaisena. Eikös pikkujouluissa jatkettu hänen kanssaan flirtistä hänen asuntoonsa, josta lähdin vasta aamulla kotiin. Yövyin noin kerran viikossa hänen luonaan, mutta kun hänen tuurauksensa päättyi, kuuma suhde viileni, emmekä ole tavanneet sen jälkeen. Mutta olihan kuuma pakkaus ja erinomainen ratsastaja. Vaikka olin saanut jo kaksi siemensyöksyä, tämä villikissa ratsasti väkisin sperman ulos kolmannen kerran aamuyön tunteina. Ja sai itse orkun joka kerta. Siitä jalkojen vapinasta ei v

Vierailija
5/6 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöissä yhdessä raksafirmassa oli koko kesän sellasta värinää omistajan vaimon kanssa ettei mitään rajaa. Flirttiä ja epäsuoria ehdotuksia pidemmälle ei menty, onneksi.

En olisi halunnut jäädä omistajalle kiinni että olisin porannut sen vaimoa mun ilmavasaralla... ihme vain kuinka järki noissa tilanteissa valuu jalkoväliin!

Vierailija
6/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta!