Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku miten PayPal toimii?

Vierailija
13.09.2024 |

Miksi jotkut maksut vaativat pankkikortin linkittämistä PayPal-tiliin? Miksei voi vain siirtää summaa PayPal-tilille?

Tuli siis tieto, ettei PayPal-tiliäni ole tarkistettu ja on vahvistettava henkilötietoni ja linkitettävä maksutietoni. En haluaisi lisätä mitään maksukorttia. Eikö tosiaan muka voi vain siirtää rahaa PayPal-tilille. Mihin edes tarvitsee pankkikorttia, kun minä vastaanotan rahan enkä toimi maksajana? 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitään rahaa ei "siirretä" PayPal:iin, vaan se käyttää suoraan sun pankkitiliä maksamiseen / vastaanottamiseen. 

Toisinsanoen, sulla pitää olla olemassa oleva tili linkattuna sinne, mikäli aiot vastaanottaa tai maksaa itse sitä kautta jotain. 

Vierailija
2/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä saa haltuusi niitä saamiasi PayPal-siirtoja, ellei sitä ole linkitetty pankkitiliin. Eli ei toimi jos et halua käyttää sitä siten kuin pitää käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mitään rahaa ei "siirretä" PayPal:iin, vaan se käyttää suoraan sun pankkitiliä maksamiseen / vastaanottamiseen. 

Toisinsanoen, sulla pitää olla olemassa oleva tili linkattuna sinne, mikäli aiot vastaanottaa tai maksaa itse sitä kautta jotain. 

Kuitenkin yksi rahasumma onnistui sinne siirtää suoraan ilman korttitietoja. 

Vierailija
4/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin yksi rahasumma onnistui sinne siirtää suoraan ilman korttitietoja. 

Miksi tuo sitten onnistui? 

Vierailija
5/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siis yhden rahasumman ilman pankkikortti ja se näkyy nyt balance-tiedoissa. 

Vierailija
6/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne pitää linkittää maksukortti, mutta voit käyttää paypalia jatkossa vain niin että siirrät sinne balancea ja käytät sen ostoksiin, eli et maksa suoraan luottokortilta kuten esimerkiksi itse teen kun käytän paypalia.

Vierailija
8/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne pitää linkittää maksukortti, mutta voit käyttää paypalia jatkossa vain niin että siirrät sinne balancea ja käytät sen ostoksiin, eli et maksa suoraan luottokortilta kuten esimerkiksi itse teen kun käytän paypalia.

Ei kai tarvitse siirtää pankkitilille vastaanottamiani rahasummia? 

Vierailija
9/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tarvitse siirtää pankkitilille vastaanottamiani rahasummia? 

Voit muistaakseni määritellä asetuksista jääkö vastaanottamasi raha paypal-tilille balanceksi vai siirretäänkö se omalle pankkitilillesi.

Vierailija
10/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"siirtää balancea" *pyörittelee silmiään* *rolleyes*  Työnnä ne balancesi per*eesesi

Vierailija
11/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan tajua. Eikö riittänytkään pankkitilin linkittäminen? Mitä ihmeen 2 siirtoa pitäisi tehdä??? 

Vierailija
12/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vahvistan ja tarkistan henkilöllisyyteni? 

Vierailija
13/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paypal varastaa rahasi

many such cases

Vierailija
14/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siis tehdä kaksi talletusta ennen kuin voin siirtää rahaa tililtäni Pay Paliin? Ja mistä löytää asetuksista, että käyttää vain balancea? 

Vierailija
15/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei anneta mitään erivapauksia.

Tee se sääntöjen mukaan. 

Voit vapaasti haluta vaikka kuun taivaalta mutta maailma ei vaan pyöri sun nappasi tahdon mukaan.

Vierailija
16/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PayPal toimii vain peräsuolessa. 😂😂😂

Vierailija
17/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma kuva pakollinen ja täytyykö liittää passikin? 

Vierailija
18/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paypal varastaa rahasi

many such cases

Alapeukuttajan kannattaa googlettaa. Näitä on paljon.

Vierailija
19/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko pakko käyttää sovelluksella? 

Vierailija
20/35 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi