Monikohan taas tänään hukkuu, tai kuolee muutoin tapaturmaisesti tai surman seurauksena
Minä veikkaa 12 henkilöä.
Mitä te veikkaatte?
Tosin koskaan ei kerrota Juhannuksen jälkeen kuin hukkuneiden määrä, joten pysytään vain hukkuneissa.
Toivon että omat rakkaat pysyy elossa.
Itse olen kotona kerrostalossa jussin, joten en ainakaan voi hukkua. Tosin kotiinsa on moni kuollut, ja otan alkoholia, niin en ole minäkään selvillä vesillä viikatemiehen suhteen.
Hyi, nyt alko oikein pelottaa.
Turvallista Juhannusta kaikille!
Kommentit (21)
Tämä on mukava jokavuotinen juhannusvisa. Itse sanon että 7 menehtyy.
Miten niin ei tapaturmaisesti menehtyneistä uutisoida?
Vierailija kirjoitti:
Samoin surmansa saaneista
Aina toivotaan hyvää säätä, mutta lohtu huonolla säällä on juuri tuo: kuolemia vähemmän. Nyt on ainakin etelässä ja kuulemma Itä-Suomessa eli meillä Kymenlaaksossakin aika kivat säät. Toivotaan parasta, pelätään pahinta!
Vierailija kirjoitti:
Minun muistaakseni uutisissa ilmoitetaan vain hukkuneet? Toki voin olla väärässäkin.
Taidetaan siellä tosiaan saunapalot jne:kin ilmotella?
ap
Vierailija kirjoitti:
Aina toivotaan hyvää säätä, mutta lohtu huonolla säällä on juuri tuo: kuolemia vähemmän. Nyt on ainakin etelässä ja kuulemma Itä-Suomessa eli meillä Kymenlaaksossakin aika kivat säät. Toivotaan parasta, pelätään pahinta!
Täällä Satakunnassakin hyvä juhannussää. Luultavasti metsäpalovaarakin, en ole katsonut. Varmaan suurimmassa osassa Suomea paistelee arska ja on lämmintä, joten pahinta saa pelätä.
Kumma että vaikka Juhannuksena olisi lumisadetta ja kylmää, aina hukkuu ihmisiä. Vesistöjen ääreen mennään vaikka tumput käsissä.
Muistan että joskus ehkä neljä vuotta sitten oli todella hyinen ja kylmä juhannus, pidin ihan pipoa ja hanskoja kun oltiin grillailemassa. Sinäkin juhannuksena ihmisiä kuoli juhlinnan seurauksena.
ap
Vierailija kirjoitti:
Toisen kuolemaa on helppo veikata.
Miten niin toisen, kaikki oomme yhtälailla vaarassa kuten ap totesi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mukava jokavuotinen juhannusvisa. Itse sanon että 7 menehtyy.
7 veikkaan minäkin.
Monikohan kuolee yleensä keskimäärin tavallisena kesäviikonloppuna? Vain tämän määrän ja juhannuksena kuolleiden määrän erotus on se nettovaikutus, minkä juhannus ”aiheuttaa”.
Yksi hevonen on kuollut raveissa juhannuksena. Se on aika harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun muistaakseni uutisissa ilmoitetaan vain hukkuneet? Toki voin olla väärässäkin.
ap
Etkö tosiaan koskaan ole lukenut uutisista liikenneonnettomuuksien uhreista, tulipalossa menehtyneistä, työkoneiden alle musertuneista, kalliolta tippuneista, henkirikoksen uhreista tms.?
Onpahan taas pari juoppoa vähemmän
ei vaikuta mitenkään tähän maahan vaikka sadat hukkuisivat
Mua vituttaa, että tarvii ängetä kännissä vesille ja polttaa saunat. Juhannus on idioottejen juhla.
Enemmän surettaa nämä lasten hukkumiset, joita on nyt tapahtunut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEtkö tosiaan koskaan ole lukenut uutisista liikenneonnettomuuksien uhreista, tulipalossa menehtyneistä, työkoneiden alle musertuneista, kalliolta tippuneista, henkirikoksen uhreista tms.?
Ehkä hän tarkoitti lukumäärää?
Toisen kuolemaa on helppo veikata.