Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisittekö raskaustestin tässä tilanteessa?

Vierailija
21.06.2019 |

- Menkat alkamassa huomenna
- Tänään tiedossa alkoholin nauttimista
- Ilman ehkäisyä oltu 2,5 vuotta, ei raskautta
- Viime kierrossa tehty ensimmäinen IVF, jossa munasolut eivät hedelmöittyneet, nyt siis luomukierto takana

Eli käytännössä 99 % varmuudella en ole raskaana nytkään, ellei sitten IVF ole jotenkin stimuloinut omaa hormonitoimintaa ja raskaus alkanut ihmeen kaupalla. Olen aiemmin saanut yhden lapsen, silloin oli runsaasti raskausoireita tässä vaiheessa kiertoa, nyt ei yhtään. Tuntuu, että olen ihan idiootti, jos tuhlaan testin tässä tilanteessa, mutta jos onkin tapahtunut ihme, niin pilaan sikiön terveyden alkoholilla tänään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin alkoholin käytön kokonaan tuossa tilanteessa, ei edesauta raskaaksi tulemista.

Vierailija
2/5 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois tuossa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan olette sitä mieltä, että alkoholi pois kokonaan vaihdevuosiin asti (=teoreettinen raskausmahdollisuus olemassa)? Miksi sitten lääkärini sanoi, että voin nauttia alkoholia kohtuudella (1-2 lasia viikossa) jopa IVF-hoidon aikana?

Käytättekö itse koskaan alkoholia? Jos vaikka juhlat tiedossa, lasillinen skumppaa? Tai jos olette ravintolassa, lasillinen viiniä?

ap

Vierailija
4/5 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin testin. Sitten voisi rennolla mielin nauttia parit.

On ihan älytöntä, että ihmiset ajattelee, että pitäisi elää vain odottamisen mahdollisuudelle kun voi olla, että sitä odotusta voi joutua odottamaan vaikka kuinka kauan.

Vierailija
5/5 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietityttää,tee testi. En aina ymmärrä miksi sitä testin tekemistä välillä vitkastellaan viimeiseen asti ja stressataan monta päivää, että alkaako menkat vai ei ala. Helpommalla pääsee kun vaan tekee testin, ei se niin iso rahallinen meno ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän