En kehtaa enää pitää sortseja enkä hameita.
Vasempaan jalkaan tullut suonikohju, risteilee polven yläpuolelta polveen sellainen ihqu sininen pullisteleva mato. Välillä oikein näkee ja ennenkaikkea tuntee kun se sykkii, ällöttävää.
Seison työssäni päivittäin tuntikaupalla, sekin näitä aiheuttaa, ahdistaa ja vtuttaa, ennen oli ihan näpsäkät kintut ja sopusuhtaisetkin.
Kommentit (11)
Sopivan mittainen hame/mekko, niin ongelma ratkaistu.
Minkä ikäisenä tätä alkoi tapahtumaan siis?
Minullakin on toisessa jalassa todella rumat suonikohjut. Ei se minua haittaa, kun on jalan takana enkä itse näe sitä. Lisäksi toinen jalka on ihan ok, niin asia ei ole ollenkaan niin paha. Eihän?
Sopivan pituinen olisi tässä tapauksessa polvem alapuolelle yltävä ja se on aika tanttamainen mitta. En edes mitään minareita haluaisi pitää, mutta olishan se kiva, että kehtaisi edes polvimittaisia käyttää.
Tällaisen jalan kanssa ainoa vaihtoehto on maksipituus, tai sitten tuo pohjemitta mikä esim.farkkuhameessa on hirveä. Oma farkkuhameeni on juurikin polvimittainen.
Ap
Se on elämää. Siitä se rupsahtaminen alkaa, sinun tapauksessasi jaloista. Vanhuus ei tule yksin.
Ikä auttaa. Tulee kiinnitettyä huomio muihin asioihin, kuin yhteen rumaan kohtaan jalassa.
No en tiedä kannattaako kaikkea piilotella. Elämä saa näkyä. Käytä vaan lyhyempääkin.
Jos haluaa välillä jotain muut, niin maksipituudessakin löytyy ihania hameita.
Anna mennä vain millä jaloilla vaan eikä ne hevosellakaan mitkää komeat ole. Tykkään itse pitkistä hameista mutta en sen takia että häpeisin jalkojani. Mulla on ollut koko ikäni paksut rotevat kintut eikä ole auttanut laihduttaminenkaan. Äidilläni on hoikat jalat mutta suonikohjuja eikä ole koskaan kehdannut shortseissa kulkea. Nyt rohkaisin häntä että antaa mennä vaan ja meni kylälle kävelemään ensimmäistä kertaa sortseissa. Kyseli vaan että onko jalat kamalan näköiset ja sanoin että ne ovat tosi komeat ja sutjakkaat.
Ehkä se on sitten varattava aikaa leikkaukseen? Jos sitten ensi kesänä kehtaisit keikistellä lyhyemmissä vaatteissa.