Positiivinen
Avopuoliso on reissussa ja pakko avautua. Eli tein positiivisen raskaustestin vaikka minulla on kierukka. Ahdistaa hirmuisesti. Itse en halua lasta nyt koska melkein seitsemän duunarivuoden jälkeen olen valmistumassa ja pian alkaa oman alan työt. Jos lapsen pitäisin niin koeajan jälkeen alkaisi heti äitiysloma. Lisäksi minulla ei ole säästöjä ja asumme kaksiossa. Enkä muutenkaan lasta haluaisi. Olen luultavasti viikolla 6-7. Ultrassa en ole käynyt vielä, joten tässä vaiheessa tämä voi olla kohdunulkoinen tai tuulimuna. Miehelle kerron heti kun palaa kotiin. Olen myös jonkin verran nauttinut alkoholia viime aikoina.
Eniten risoo se, että olen huolehtinut ehkisystä ja kierukan takia kärsinyt järkyttävistä menkkakivuista ja suuresta vuotomäärästä. Silti se pettää ja tulen raskaaksi. Vihastuttaa... Minulla on entuudestaan erittäin epäsäännöllinen kierto ja siksi en tajunnut tehdä testiä heti.
Miehelle kertominen myös ahdistaa. Hän on minua reilu 10 vuotta vanhempi, ja mietin että jos hänelle tämä on isompi paikka. Omien sanojensa mukaan ei ainakaan aikaisemmin lapset ole olleet toiveena. En tiedä mikä on ajatus nyt. Toivon kuitenkin, että päästään asiasta yhteisymmärrykseen ja jatketaan parina.