Nainen, kumpi sytyttää seksissä enemmän: kiltti vai tuhma mies?
Siis mies joka antaa naisen päättää kaikesta ja kyselee lupia milloin mihinkin vai mies joka on määrätietoinen ja ottaa naisen.
Kommentit (23)
Määrätietoinen joka ottaa naisen. Mutta tämäkin on taitolaji. Sen täytyy silti tuntua hyvältä ja turvalliselta.
Semmonen, joka osaa tehdä kompromisseja. Seksissä melko ottava, mutta rooli voi vaihdella.
Tunnen ihanan, kiltin, empaattisen miehen. Kysyy seksissä saako, esim. kakkosta ym. Voi jumatsuk sen kanssa oli ihanaa! Kuumaa, kiihkeää, rivoa! Osasi dominoida mutta oli juuri turvallinen, luottavainen olo.
Että kumpi tämä nyt oli?
Tuhma ja paha mies. Tatskattu, siilitukka, rikosrekisteri ja jätti muna. Sellanen mies mikä ottaa eikä kysele. Laittaa vaikka puukon kaulalle leikillään ja samalla alkaa painamaan kalua pil luun <3 Toinen mikä on hot kun mies kuristaa hieman samalla kun panee. Tunnen itseni liian hyvin ja en halua mitään kilttejä miehiä.
Oikein ilkeä ja vastenmielinen rikollinen on paras panija!
Vierailija kirjoitti:
Tuhma ja paha mies. Tatskattu, siilitukka, rikosrekisteri ja jätti muna. Sellanen mies mikä ottaa eikä kysele. Laittaa vaikka puukon kaulalle leikillään ja samalla alkaa painamaan kalua pil luun <3 Toinen mikä on hot kun mies kuristaa hieman samalla kun panee. Tunnen itseni liian hyvin ja en halua mitään kilttejä miehiä.
Kuvailit juuri mieheni, istuu tällä hetkellä kanssani sohvalla. :D
"Kiltti mies" ja "tuhma mies" ovat molemmat jotenkin ällöttäviä sanapareja, molemmat kuulostavat lapsellisilta.
Paras on sellainen mies, joka on määrätietoinen ja ottaa naisen, samalla huomioiden naista ja pitäen huolta että kaikki on hyvin ja tilanne on turvallinen naisen mielestä. Eli aikuinen jämerä Mies.
Kiltti mies osaa luotettavasti ottaa kumppaninsakin toiveet huomioon ja voi tarvittaessa ryhtyä dominoivaan rooliin jos se on mitä kumppani tarvitsee syttyäkseen. Vastakkainen taas ei päde: luonnoltaan raju ja itsekeskeinen mies ei pysty/suostu lempeään ja hellään vuorovaikutukseen jos kumppani sille tuulelle sattuu.
Eli valitsen kiltin miehen, koska kiltin miehen kanssa saa sekä kiltin että tuhman, "tuhman" miehen kanssa vain jälkimmäisen.
Huoh, miksi tätä edes kysellään. Suurinosa(ei kaikki, pieni vähemmistö) naisista kiihottuu kuvailemastasi tuhmasta miehestä vaikka muuta tykkäävät väittää. Itsekkin ennen olin hyvinkin alistuva ja pidin määrätietoisista miehistä mutta nykyään olen kunnon domina
Kaiki naiset haluavat määrätietoisen, jämerän ja ainakin jossain määrin dominoivan miehen joka osaa ottaa naisen.
Täsä asiassa makuasioita ei ole, kaikki naiset ovat seksuaalisesti alistuvia ja heidän miesmakunsa on pitkälti sama.
Tuhma tietysti. Ehkä vähän jopa väkivaltainen.
N44
Vierailija kirjoitti:
Huoh, miksi tätä edes kysellään. Suurinosa(ei kaikki, pieni vähemmistö) naisista kiihottuu kuvailemastasi tuhmasta miehestä vaikka muuta tykkäävät väittää. Itsekkin ennen olin hyvinkin alistuva ja pidin määrätietoisista miehistä mutta nykyään olen kunnon domina
"Pieni vähemmistö" = 99%.
Dominat ja kiltistä/hellästä (ilman sitä rajua ottajamoodia) miehestä pitävät ovat niitä harvinaisia poikkeuksia.
Miehen spammaama ketju, huoh.
Minun kanssani ei pääse edes puheisiin jos ei kysy lupaa.
Kiltille miehelle ei ole muuta käyttöä kuin lompakko ja kodinhoito.
T: Rehellinen nainen
Ai että pieni vähemmistö tykkää tuhmasta, dominoivasta, määrätietoisesta ja naisen ottavasta miehestä? :D
Kuinkahan moneen naiseen uppoaa mies joka haluaa alistua naiselle eikä koskaan ota tätä määrätietoisesti/rajusti/tuhmasti?
Vastaus on: ei yhteenkään.
Jos on joku kriteeri jota voi pitää universaalina, pituuttakin enemmän, niin se on tuo.
Mieheni on ehdonalaisessa ja vähän väkivaltainen. Taitava sängyssä.
N29
Huonosti esitetty kysymys, ei pysty vastaamaan.