Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon mahan turvotuksesta ja pömppömahasta?

Vierailija
20.06.2019 |

Olisiko hyviä vinkkejä? Mitä lämpöisempi sää, sitä pömpömpi maha. Ärsyttävää, kun näytän välillä siltä, kun olisin raskaana! Viimeksi olin 15 vuotta sitten.

En ole ylipainoinen, minulla on itse asiassa vatsalihaksetkin hyvässä kunnossa. En tajua mistä tämä johtuu..

Onko jollekulle muulle tuttu tilanne ja onko joku keksinyt ratkaisua ongelmaan? Kateellisena katselen litteävatsaisia naisia kauniisti istuvine mekkoineen. Itse en viitsi edes mekkoa pukea.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pömppis katoaa heti kun saa ruodon suoraksi

Ei sulla sitten mitään kunnon pömppistä olekaan, jos se noin helpolla häviää. 

Tämä siis vaatii säännöllistä harjoittelua, en tarkoittanutkaan että tapahtuisi välittömästi, kun suoristaa selkänsä.

Ei mulla vaan ole jooga auttanut ollenkaan. Olen joogannut yli 20 v, välillä oli muutaman vuoden tauko, nyt olen taas joogannut viitisen vuotta, 2-3 kertaa viikossa, tunnista puoleentoista kerrallaan. (se toinen pömpöttäjä) Muuten kyllä tykkään kovasti joogasta ja aion jatkaa.

Vierailija
22/24 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppis johtuu monesti syvien vatsalihasten huonosta kunnosta/aktivoinnin osaamattomuudesta, jolloin keskivartalo ns hajoaa käsiin eikä pysy kasassa. Jos tuo pömppis ei millään lailla aiheuta kipua, ei sille välttämättä edes tarvitse tehdä mitään. Jos taas haluat asialle tehdä jotain, niin suosittelen käymään fysioterapeutilla, joka voi antaa näitä aktivointiohjeita. Monilla pömppiksen aiheuttaa myös tuo aiemmin jo mainittu väärässä asennossa oleminen, eli lantio on kääntynyt ja alaselän notko korostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta 10 kiloa. Varmasti on jo pienempi. Mitään turvotusta se ei ole, vaan läskiä.

Absoluuttisesti varmaan on pienempi, mutta näyttää tasan yhtä pahalta jos ei isommaltakin, kun peppu, reidet ja tissit on pienentyneet enemmän kuin pömppö. Se vasta kivalta näyttää, kun on tikkujalat ja iso vatsa.

Ap:n tilanteessa 10 kg pois ei muutenkaan ole hyvä neuvo, kun ylipainoa ei ole.

Vierailija
24/24 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan lisäksi univaje ja kahvi voivat minun kokemukseni mukaan aiheuttaa vatsavaivoja, mukaanlukien turvotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme