Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-palsta heikentää elämäni laatua

Vierailija
20.06.2019 |

Olen havainnut sellaisen, että olen onnellisempi, kun vietän aikaa livenä tuttujeni seurassa ja olen ulkona kuin että olisin yksin kotona ja kerjäisin tällä palstalla kommentteja aloituksiini. Itsetuntoni laskee monien kommenttien myötä.

On kivaa elää illuusiossa, että olisin ihan ok naisena, vaikka olenkin 41-vuotias suomalaissyntyinen sinkkunainen (=av-palstan kriteereillä ikuiseen loppuelämän sinkkuuteen tuomittu desperado). Täällä jyrää ikärasismi sekä suomalaisia naisia (ja varsinkin yksinhuoltajia) mollataan estottomasti ja äitejä syyllistetään.

Livenä monesti ajattelen, että nekin ihmiset oikeasti ajattelevat minusta pahaa samaan tapaan salaa mielessään, mutta onnistun ajoittain silti unohtamaan sen. Silti palstan houkutus on suuri...olisi helpompaa makoilla vapaa-aika vain palstaillen kotona ja kieltäytyä treffikutsuista ym.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Tai itsehän minä sabotoin itseäni roikkumalla palstalla. Mutta elämänlaatu on kyllä heikentynyt tuhat astetta. Olen ihan sinut itseni kanssa, mutta palstan myötä olen tullut tuskaisen tietoiseksi siitä kuinka ei-sinut muut ihmiset ovat kanssani. No, yritän ajatella, ettei palsta ole totta vain pelkkää "paineiden purkua" monelle. Dopamiinia roiskuu enkä pääse irti av:sta, peukuttelen vaan ja avaan seuraavan aivottoman aloituksen ja luen ilkeitä kommentteja. Jotai tälle pitäisi tehdä...

Vierailija
2/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli av-lakko pari vuotta sitten. Tästä palstasta tuli jatkuvasti paha mieli ja pahinta oli, että olin ollut pitkään sinkkuna ja palsta oli huomaamattani vaikuttanut ajatuksiini miehistä. Suorastaan pelkäsin miehiä. Tuo lakko oli kyllä hyvin tervehdyttävä kaikin tavoin, ja sen aikana jotenkin aloin ajatella normaalimmin, tapasin normaaleja ihmisiä ja huomasin ettei elämä ole mitään miehet sitä ja naiset tätä -vänkäystä päivästä toiseen. 

Huomasin myös, ettei esim. ylipaino ole maata kaatava asia. Tapasin paljon tavallisia miehiä, kun aloin liikkua ulkona enkä viettänyt iltojani palstaillen. Seurustelukumppanikin löytyi tuona aikana.

Nykyään olen taas vähän ajautunut tänne, kun on ollut raskas elämäntilanne enkä jaksa iltaisin muuta. Kyllä tämä palsta masentaa. Mutta silti tulee aina katsomaan vastauksia ketjuihin. Onneksi sentään on tuo normaali mies nyt kuvioissa. Aina kun täällä miesasiamiehet vaahtoavat, ajattelen häntä ja muistan ettei tämä palsta ole totuuden torvi. Aika paljon olen jo oppinut olemaan avaamatta tiettyjä ketjuja. Nykyään suosikkejani ovat kaikki "mitä teillä syödään", "miten vietätte juhannusta" sun muuta arkipäiväiset keskustelut, jotka muistuttavat että av:llakin on myös tavallisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin tähän koukkuun about 5 vuotta sitten, mutta about 2 vuotta sitten masennus tuli 10 vuoden tauon jälkeen takaisin. Se oli sitä aikaa kun täällä alettiin arvostella vuokralla-asujia, köyhiä ja mt-lääkkeitä syöviä. Samaan aikaan r-sismi alkoi kukkia kunnolla ja tunsin olevani kolmosluokan kansalainen, koska mun paras ystäväni on tummaihoinen.

Ahdistaa myös tämä sijoittamisen ja rikastumisen tuputtaminen kun itsellä ei ole varaa laittaa latin latia säästöön, kaikki raha menee mitä tulee, ja nimenomaan ruokaan ja perussairauden lääkkeisiin. Tätä palstaa kun lukee niin tulee tunne että kaikilla muut paitsi minä kylpevät rahassa. 

Vierailija
4/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi mennä myös kiusaajien tekemänä maine. Ne saattavat uhkailla ja juoruta ja pilta elämää- asiasta ollaan infottu palstan johtoa mutta tuntuu että modeina ovat häiriintyneimmt jopa. Ihmettelen myös mistä nettipoliisit saa palkkansa muka?

Vierailija
5/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli av-lakko pari vuotta sitten. Tästä palstasta tuli jatkuvasti paha mieli ja pahinta oli, että olin ollut pitkään sinkkuna ja palsta oli huomaamattani vaikuttanut ajatuksiini miehistä. Suorastaan pelkäsin miehiä. Tuo lakko oli kyllä hyvin tervehdyttävä kaikin tavoin, ja sen aikana jotenkin aloin ajatella normaalimmin, tapasin normaaleja ihmisiä ja huomasin ettei elämä ole mitään miehet sitä ja naiset tätä -vänkäystä päivästä toiseen. 

Huomasin myös, ettei esim. ylipaino ole maata kaatava asia. Tapasin paljon tavallisia miehiä, kun aloin liikkua ulkona enkä viettänyt iltojani palstaillen. Seurustelukumppanikin löytyi tuona aikana.

Nykyään olen taas vähän ajautunut tänne, kun on ollut raskas elämäntilanne enkä jaksa iltaisin muuta. Kyllä tämä palsta masentaa. Mutta silti tulee aina katsomaan vastauksia ketjuihin. Onneksi sentään on tuo normaali mies nyt kuvioissa. Aina kun täällä miesasiamiehet vaahtoavat, ajattelen häntä ja muistan ettei tämä palsta ole totuuden torvi. Aika paljon olen jo oppinut olemaan avaamatta tiettyjä ketjuja. Nykyään suosikkejani ovat kaikki "mitä teillä syödään", "miten vietätte juhannusta" sun muuta arkipäiväiset keskustelut, jotka muistuttavat että av:llakin on myös tavallisia ihmisiä.

Haluan tähän vielä lisätä, että olin myös aina miettinyt, miksi nämä miehet täällä kokevat niin tärkeäksi teroittaa nelikymppisille naisille etteivät nämä kelpaa minkään ikäisille miehille. Kun ei 40-vuotias voi 20-vuotiaaksi muuttua, niin mikä järkeä tätä on hänelle hokea. Antaisivat sitten olla rauhassa av:lla ja jahtaisivat itse niitä 20-vuotiaita ulkona. Lakon aikana tajusin, että he itse uskovat etteivät saa naista ja haluavat pelotella naisia etteivät nämä uskaltaisi lähestyä ketään muutakaan.

Eli tuo on pelkkää fuulaa ap, että 41-vuotias olisi tuomittu ikuiseksi desperadoksi.

Vierailija
6/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi viranomaisiin mennyt luottamus kun lukee sh ttein ja muitten juoruavan asiakkaistaan. Tämä heikentää koko Suomea ja paljon. Veikkaan, että tämä palsta on yksi vahingollisimpia Y.ilaudan kanssa.

En myöskään haluaisi lukea täältä mitä ostin kaupasta tai ett kaupan kassani raportoi ostoksiani täällä, tai juoruaa mitä takahuoneessa jokin ammattikunta nauroi jälkeeni jne.

Kaiken huippuna on nämä kuvien julkaisut laudalla ja täällä yksityishenkilöistäkin. Poliisi ei tee mitään jos kenen kunniaa loukattaisiin vaikka kuinka rajusti.

Onneksi pahimmat pepoujutut ja persepanot ovat hilliinnytetty jo.

Vierailija
7/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi viranomaisiin mennyt luottamus kun lukee sh ttein ja muitten juoruavan asiakkaistaan. Tämä heikentää koko Suomea ja paljon. Veikkaan, että tämä palsta on yksi vahingollisimpia Y.ilaudan kanssa.

En myöskään haluaisi lukea täältä mitä ostin kaupasta tai ett kaupan kassani raportoi ostoksiani täällä, tai juoruaa mitä takahuoneessa jokin ammattikunta nauroi jälkeeni jne.

Kaiken huippuna on nämä kuvien julkaisut laudalla ja täällä yksityishenkilöistäkin. Poliisi ei tee mitään jos kenen kunniaa loukattaisiin vaikka kuinka rajusti.

Onneksi pahimmat pepoujutut ja persepanot ovat hilliinnytetty jo.

Minustakin on tehty ketju tänne pari vuotta sitten. Kaveri soitti mulle yks ilta, että av:lla puhutaan minusta pskaa. En pystynyt ymmärtämään miten porukat kehtasivat täällä juoruilla minusta, kun olivat itse niin tunnistettavissa. Ketjun aloitti mitä luultavammin peruskoulussa minua kiusannut henkilö. Esimiesasemassa isossa firmassa. Olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus, en uskaltanut vaan pyysin ylläpitoa poistamaan ketjun. 

Vierailija
8/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tähän vielä lisätä, että olin myös aina miettinyt, miksi nämä miehet täällä kokevat niin tärkeäksi teroittaa nelikymppisille naisille etteivät nämä kelpaa minkään ikäisille miehille. Kun ei 40-vuotias voi 20-vuotiaaksi muuttua, niin mikä järkeä tätä on hänelle hokea. Antaisivat sitten olla rauhassa av:lla ja jahtaisivat itse niitä 20-vuotiaita ulkona. Lakon aikana tajusin, että he itse uskovat etteivät saa naista ja haluavat pelotella naisia etteivät nämä uskaltaisi lähestyä ketään muutakaan.

Eli tuo on pelkkää fuulaa ap, että 41-vuotias olisi tuomittu ikuiseksi desperadoksi.

Luulenpa, että tuo alkoi tuosta keski-ikäinen mies ja nuori nainen jutusta. Joku nainen fuulasi jatkuvasti ja höpötti omiaan. Tuon ikäinen nainen kuuluu yhtälailla 5 kypäselle miehelle. Ei mitään eroa ja yhtälailla löytää parisuhteen halutessaan.

mies51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän