Joko olette alkaneet ryyppäämään?
Kommentit (58)
Mä aloitin jo! Eka skumppa korkattu!
Töissä vielä. Klo 17.15 lähtee drinkkitehdas käyntiin.
En enkä alakkaan, en halua darraa.
Ah, nuoruudessa Jussin aaton aatto oli todellakin jo ensimmäinen pelipäivä. Enää ei voi edes haaveilla moisesta. Nykyään pikku tissuttelua pitkin matkaa....
Onneksi on parempaakin tekemistä kuin ryyppääminen. Ryypätkää vaan kaksin käsin munkin puolesta! ;o)
Vierailija kirjoitti:
En enkä alakkaan, en halua darraa.
Amatööri!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on parempaakin tekemistä kuin ryyppääminen. Ryypätkää vaan kaksin käsin munkin puolesta! ;o)
En usko!
En ole vielä alkanut ryyppäämään. Enkäpä muuten ole vuosiin käyttänyt myöskään termiä "alkaa ryyppäämään". :D Alkossa ja kaupassa vielä käymättä, ajattelin tehdä tänään sangriaa ja laskeutua sen myötä juhannuksen viettoon.
Mä join eilen. Tänään ajattelin olla kuskina illalla, etten tänään ryypiskele.
Töissä pitää viruu vielä 1h 40min sit kauppaan ja Alkoon. Kotiin kun pääsen joskus niin sit korkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkaisin?
Miksi et?
Mä vietän selvän juhannuksen, töissä:)
Vierailija kirjoitti:
Mä vietän selvän juhannuksen, töissä:)
Voi pikkuraukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkaisin?
Miksi et?
Koska en olla aivot sumeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkaisin?
Miksi et?
En halua olla*
Vieraat saapuu iltapäivällä. Saatan ottaa lasin mietoa kuoharia odotellessa ja tarjota loput vieraille. Aion lopettaa kokonaan alkoholin käytön joksikin aikaa, vuodeksi tms niin nautin nyt siitä että saa lomalla tissutella. Myrkkyhän se on mutta olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkaisin?
Miksi et?
Taitaa ne jo vähän olla.
En vielä. Odotan, että lapset tulevat kotiin ja alan sen jälkeen näyttämään esimerkkiä suomalaisesta juhannuksesta.
Njäähh, vielä pitää alkossa käväistä. Elämän a ja o välissä l ja k!!!1