Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää isän rivoja puhuva naisystävä...

Vierailija
20.06.2019 |

Silti pitää käydä heidän luonaan kylässä... Kyse on siis 73 vuotiaasta naisesta. Minun 13 ja 14 vuotiaat lapseni eivät halua enää käydä vaarinsa luona kun naisystävä heittää jatkuvasti jotain pervoa. Viimeksi kommentoi kuinka isot rinnat 14-v tytöllä ja teini tietysti kiusaantui ja ahdistui siitä. Ja esimerkki kahvipöydästä: "ottakaa siitä seksiä (keksiä)". Huoh. Nainen on ihan mukava mutten todellakaan kehtaa sanoa tuosta pervoilusta hänelle kun ei olla kauaa tunnettu.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa äidiltäni

Vierailija
2/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa sanoa tässä vaiheessa, kun tuttavuus on vielä alullaan. Kahden kesken otat asian puheeksi ja pyydät, että hän hillitsisi puheitaan lasten kuullen.

Jos rääväsuisuus jatkuu, otat seuraavalla kerralla asian puheeksi koko joukon kuullen.

Pidä sinä lastesi puolta. Ei kukaan muu sitä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava dementia ja tyhmyys. Lopettakaa vierailut.

Vierailija
4/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten omasta mielestään niin hauskoja. Meillä on duunissa tommonen humoristi ja esimieskin pikkasen kys huumoriin kallellaan. Ihan sama mitä tapahtuu ja mitä sanoo, niin kaikki pystyy vääntämään alapääjutuiksi.

Mä toisinaan pyörittelen vaan silmiä, jos edes noteeraan. Olen huumorintajuton, kun mua ei naurata.

Kerran sitten pääsin sanomaan koko seurakunnan läsnä, että huumoriahan on erilaista. Mun huumorintajuni on vaan älykkäämpää kuin monen muun. Loukkaantuivat, mutta olivatpa hetken aikaa hiljaa. ;D

Mutta Apn juttuun. Noin ei teinille puhuta. Se on todella ahdistavaa olla moisena silmätikkuna. Alistamista, nolaamista... seksuaalistahäirintää jopa! Itse puuttuisin peliin. Teinien kasvusta ei vitsailla.

Vierailija
5/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näitä alapääjuttuja horisevat vanhukset eivät ole olleet nuorenakaan niitä penaalin terävimpiä kyniä. Ottakaa etäisyyttä tai käy ilman teinejä.

Vierailija
6/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Harmittaa tuon teinin puolesta. Varmasti muutenkin on ulkonäköpaineita ja muuttuva keho inhottaa. Sitten vielä pervot mummot ja teinipojat kommentoivat...

Vierailija
7/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä kuullut useammankin vanhan ihmisen puhuvan ihan vakavalla naamalla kekseistä seksinä tai seksileipinä, en tiedä onko se joku murrejuttu vai mistä tulee.

Vierailija
8/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Harmittaa tuon teinin puolesta. Varmasti muutenkin on ulkonäköpaineita ja muuttuva keho inhottaa. Sitten vielä pervot mummot ja teinipojat kommentoivat...

Muuttuva keho inhottaa? Missä maailmassa elät?

Vierailija
9/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-vanhus! Pysykää loitolla.

Vierailija
10/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten omasta mielestään niin hauskoja. Meillä on duunissa tommonen humoristi ja esimieskin pikkasen kys huumoriin kallellaan. Ihan sama mitä tapahtuu ja mitä sanoo, niin kaikki pystyy vääntämään alapääjutuiksi.

Mä toisinaan pyörittelen vaan silmiä, jos edes noteeraan. Olen huumorintajuton, kun mua ei naurata.

Kerran sitten pääsin sanomaan koko seurakunnan läsnä, että huumoriahan on erilaista. Mun huumorintajuni on vaan älykkäämpää kuin monen muun. Loukkaantuivat, mutta olivatpa hetken aikaa hiljaa. ;D

Mutta Apn juttuun. Noin ei teinille puhuta. Se on todella ahdistavaa olla moisena silmätikkuna. Alistamista, nolaamista... seksuaalistahäirintää jopa! Itse puuttuisin peliin. Teinien kasvusta ei vitsailla.

Älykkäämmällä huumorintajulla varustetuille suosittelen Frasieriä!

Vierailija
11/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on uhri. Aina.

Vierailija
12/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!! Ihan kamalaa!

Vierailija
13/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn pisteeseen voisin ajatella "elämän kouluna" lapsille, että tämmöisiä ihmisiä nyt vaan on olemassa ja aina heidän korviaan ei voi kuitenkaan suojella, vaikka haluaisi. Mutta siinä vaiheessa, kun toisen kehollista olemusta aletaan kommentoimaan millään tavoin, niin rähähtäisin leijonaemon lailla. Perkale. 

Kuten yllä sanottiin, kukaan ei puolusta sinun lastasi, ellet sinä sitä tee, eikä todellakaan teiniltä itseltään voi tuossa tilanteessa odottaa kykyä puolustautua muuta kuin tunnereaktiolla. Sinun pitäisi olla se aikuinen, joka näyttää lapselleen, että tämä menee rajojen yli ja rajoja saa ja TÄYTYY puolustaa!

Vierailija
14/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiettyyn pisteeseen voisin ajatella "elämän kouluna" lapsille, että tämmöisiä ihmisiä nyt vaan on olemassa ja aina heidän korviaan ei voi kuitenkaan suojella, vaikka haluaisi. Mutta siinä vaiheessa, kun toisen kehollista olemusta aletaan kommentoimaan millään tavoin, niin rähähtäisin leijonaemon lailla. Perkale. 

Kuten yllä sanottiin, kukaan ei puolusta sinun lastasi, ellet sinä sitä tee, eikä todellakaan teiniltä itseltään voi tuossa tilanteessa odottaa kykyä puolustautua muuta kuin tunnereaktiolla. Sinun pitäisi olla se aikuinen, joka näyttää lapselleen, että tämä menee rajojen yli ja rajoja saa ja TÄYTYY puolustaa!

Elämän koulua saa kokea ihan tarpeeksi muuallakin. Oman vaarin luona pitäisi voida käydä huolettomasti.

Vierailija
15/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näyttäisin lapsilleni, miten ”elämän koulu” toimii ja oikaisisin rääväsuuta napakasti kahvipöydässä. Jo on aika senkin kurpan oppia tavoille.

Vierailija
16/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän koulua saa kokea ihan tarpeeksi muuallakin. Oman vaarin luona pitäisi voida käydä huolettomasti.

Sanoinkin "tiettyyn pisteeseen asti", eli jos täti sanoo keksiä seksiksi, sen nyt voisin vielä sulattaa.

Vierailija
17/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaakaas tuosta vähän sper...kermaa kahviinne.😄

Vierailija
18/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute

Vierailija
19/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näyttäisin lapsilleni, miten ”elämän koulu” toimii ja oikaisisin rääväsuuta napakasti kahvipöydässä. Jo on aika senkin kurpan oppia tavoille.

Näyttäisit persettäsi sille.

Vierailija
20/23 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävytöntä kirjoitti:

Ottakaakaas tuosta vähän sper...kermaa kahviinne.😄

Syökääs poijaat pullia - se kasvattaa ku.. - kulmakarvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän