Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihosyöpää odotellessa

Vierailija
20.06.2019 |

Olen niin surullinen siitä kun en nuoruudessa (eikä lapsuudessakaan vanhempani) huolehtinut ihoni suojaamisesta haitallisilta säteilyiltä. Paloin useamman kerran ja nuoruudessa en kai muuta tehnytkään kuin otin aurinkoa. Parikymppisenä aloin suojaamaan itseäni enkä ole sen jälkeen juuri ruskea ollutkaan. Nyt kolmikymppisenä pienten lasten äitinä pelkään että sairastun hetkenä minä hyvänsä ihosyöpään. Isoäidilläni todettiin tyvisyöpä viime kesänä, joten suvussakin tätä alttiusta ilmeisesti on. Itkettää ja surettaa. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sitä nyt ennakkoon on murehtia. Eihän se välttämättä omalle kohdalle satu. Suojaudu jatkossa myös auringolta parhaasi mukaan. Jo sattuneelle vahingolle ei voi mitään.

Vierailija
2/4 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt helvetti. Auringossa palaminen, vaikka toistuvastikin, ei ole mikään suora tie syöpään. Riskiä se nostaa jonkun verran, mutta on silti todennäköisempää ettet sairastu siihen. Lakkaa murehtimasta tyhjää ja ala nauttia elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota murehtimaan. Ehkä et koskaan edes saa ihosyöpää, mutta sen sijaan jäät auton alle, saat sydänkohtauksen tai aivoinfarktin tai joudut väkivaltarikoksen uhriksi. Mitä tahansa voi tapahtua. 

Vierailija
4/4 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas harmittaa kun olin nuorena bingossa hommissa mikä oli mustanaan tupakansavusta. Vuosikymmenessä kerkesin hengittämään sitä myrkkyä niin että sama kun olisin polttanut kun korsteeni. Mutta ei sitä silloin teininä osannut tollasia pelätä. Aurinkoa otan kyllä vieläkin kun hullu. Se on vaan niin ihanaa lojua hyvän kirjan kanssa viltillä🌞