Olen seksuaalivähemmistöön kuuluva naispuolinen m.amu ja silti oikeistolainen konservatiivi. Kysy mitä vaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mikä äidinkielesi on?
Virallisesti varmaan dari, mutta en ole puhunut sitä vuosiin. Vahvin kieleni on englanti, sitten suomi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lesbo vai bi?
Varmaankin bi, mutta ylivoimaisesti suurin osa ihastuksistani on ollut naispuolisia. Tällä hetkellä olen kuitenkin kiinnostunut eräästä miehestä.
Voisitko seurustella vihervasemmistolaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyykö perheesi sinut?
En ole ollut isäni kanssa tekemisissä vuosiin, muu perheeni hyväksyy poliittisen kantani, mutta en uskoisi heidän hyväksyvän sitä, että olen kiinnostunut naisista. En siis ole tullut heille kaapista, vaikka kaikki muut lähipiirissäni tietävät. Äitini saattaisi vielä olla joskus ok asian kanssa, mutta veljeni todennäköisesti hakkaisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella vihervasemmistolaisen kanssa?
Voisin, sillä tulen toimeen kaikkien kanssa jotka haluavat tulla toimeen minun kanssani. En kuitenkaan usko, että vasemmistolainen haluaisi olla minun kanssa, ja mieluiten seurustelisin sellaisen ihmisen kanssa, joka jakaa saman ajatusmaailman kuin minä.
Pitäisikö Päivi Räsäsen erota kirkosta?
Lapset voivat tulla, olettaen että he ovat Suomen kansalaisia, ja jos äiti (Suomen kansalainen) tulee myös niin vankilaan vaan.