Jussi peruttu. Tulee vettä. Onneksi en kerinnyt kaupaan ruokaostoksille
Jussia vedetään nyt hiukan takasin ja palataan jalat hiukan enemmän maan pinnalle ostettavan ruuan suhteen. Jos sisällä ollaan niin juhannusmakaroonilaatikko on ihan riittävä kattaus tuomaan juhlan tuntua.
Kommentit (7)
Kun sää on menossa pilalle niin saa edullisesti laputettuja tuotteita jussin jälkeen.
Ai, se juhannus pidetäänkin sään mukaan? Kas kun joskus on tullut juhlittua juhannusta räntasateessakin. Mutta velliperseet juhlii sääennusteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai, se juhannus pidetäänkin sään mukaan? Kas kun joskus on tullut juhlittua juhannusta räntasateessakin. Mutta velliperseet juhlii sääennusteen mukaan.
No jos nyt nautit räntäsateesta, niin ihan vapaasti.. mä sattumoisin en erityisemmin siitä välitä. Tosin juhannus on mulle muutenkin päivä muiden joukossa. Vietaita voi pyytää mökille koska vaan ja voi syödäkin paremmin ihan silloin kun niin päättää tehdä.
Joka talvi lumi yllättää autoilijat ja joka kesä vesisade yllättää juhannuksen viettäjät. Molemmat tulee kuitenkin joka kerta.
Mahdollisesti vähäistä sadetta luvassa juhannusaattona ja sinä revit peliverkkarisi. Lämpöä ainakin riittää Etelä-Suomessa liikaakin. Kannattaisko vähän höllätä.
Tää avaus oli tietenkin provo, mutta kyllä monet ihmiset oikeasti pahoittavat mielensä vaikkapa huonosta juhannussäästä. Suunnitelmia tehdessä kannattaa ottaa huomioon, että JUHANNUKSENA ON TODELLA USEIN HUONO SÄÄ! Kiva, jos on kaunista, mutta jos ei ole, niin sitten ollaan sisällä ja tehdään jotain muuta. Mun nuorempi lapseni syntyi juhannusviikolla viisi vuotta sitten (päästiin juuri aattona kotiin), ja kun ajoimme sairaalaan, satoi lunta. Kyllä, lunta.
Siihen päälle kaljalaatikko.