Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka laannuttaa tilanne, kun myrskyn merkit ovat ilmassa?

Vierailija
19.06.2019 |

Ei olla harrastettu koko vuotena kunnolla seksiä. Olen ollut töiden takia paljon pois kotoa. Myöhäisiä iltoja ja työmatkoja. Nyt sitten piti lomailla ja tehdä jonkin verran etätöitä ja ajttelin, että jes pääsee vähän lepäämään. "Lepoa" on nyt tullut molemmille paljon ja mies on joutunut olemaan pois töistä, koska toi meille kunnon räkätaudin, joka on tarttunut minuun ja niihin vähäisiin tuttaviin, joita tapasimme taudin alkuvauheessa. Emme ole sen vuoksi yli kahteen viikkoon suukotelleet tai nukkuneet vieretysten, koska pelkäämme pahentavan toistemme tilannetta. Kanssakäymisemme on ollut äärimmäisen vähäistä. Mies tuntuu olevan todella kireänä ja väsynyt. Minulla on tauti yhä päällä. Tähän väliin tuli sitten myös runsaat menkat ja parin päivän sisällä ollaan menossa vanhempieni luokse viikoksi (reissua ei voi siirtää) ja sen jälkeen nähdä ystäväpariskuntaa matkan päässä.

Eihän seksinpuutteeseen kuole, mutta mies äyskii jo minulle ja tuhahtelee, jos sanon jotain hänen mielestään tyhmää, mikä ei ole kovin hänen kaltaistaan.

Miten tätä voisi alkaa nyt purkaa? Olen vielä itse sairaana.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla