Tutkimus: naiset suostuvat anaaliseksiin vaikkeivät edes pidä siitä
Anaaliseksin harrastaminen on yleistynyt viimeisen parinkymmen vuoden aikana. Kun 1990-luvun alussa sitä oli harrastanut 18 prosenttia suomalaisista, vuoden 2015 Finsex-tutkimus kertoo luvun kasvaneen 36 prosenttiin. Anaaliseksin suosio on suurinta etenkin alle 34-vuotiaiden keskuudessa, mutta nelikymppisistäkin on sitä vähintäänkin kokeillut jo 40 prosenttia.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/tutkimus-naiset-suostuv…
”Me murehdimme huomaako mies, että juurikasvumme näkyy, vaikka oikeasti heitä ei kiinnosta muu kuin saada törkkiä nakkiaan b-holeemme”, on koomikko Amy Schumer todennut
Kommentit (28)
Meillä kyllä minä olen ollut se joka ei ole ollut innostunut anaaliseksiin.
Vaimo haluaa sitä , minulle tavallaan on ollut yhdentekevää ja jos olen itse voinut valita niin ihan perinteisesti pimppiin tai suuseksiä.
Huom. Tutkimus oli amerikkalainen, ja asiaa oli kysytty 18-24-vuotiailta nuorilta naisilta, joten tulos on vinoutunut. Ei kysytty esimerkiksi kaikenikäisiltä naisilta/miehiltä. Nainenkin voi nauttia ja laueta anaaliseksiin, sanoi tuo "tutkimus" mitä tahansa.
T. Friikkinainen
Suostuin kerran miehen painostuksesta ja tuloksena aivan järkyttävä virtsatietulehdus. Ei ikinä enää vaikka kuinka vonkaisi.
Luontoemo ei osannut varautua semmoiseen, siksi syntyy pidätysvaikeuksia ja vaippatarvetta. Pääasia on mies tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Suostuin kerran miehen painostuksesta ja tuloksena aivan järkyttävä virtsatietulehdus. Ei ikinä enää vaikka kuinka vonkaisi.
Miten nainen voi saada anaalista virtsatietulehduksen? Siinähän ollaan vielä kauempana virtsateistä?
Älä nyt vain sano, että mies tuli sen jälkeen suoraan p*lluun pesemättömällä munalla tai samalla kumilla?
Toiset naiset (ja miehet) nyt vain sattuvat saamaan anaalista orgasmeja (kieli, dildo, tapit, yhdyntä, sormet...). Ei se tarkoita tietenkään että kaikki, mutta ei kannata myöskään yleistää omia kokemuksia.
Olen ollut tällaisen sadistin uhri. Miehellä oli vielä iso vehje ja oli pakkomielteinen anaaliseksistä. Kun huusin että sattuu niin käski olla hiljaa ja valitti että ei pysty saamaan kun vikisen. Pani melkein väkisin peppuun. Siis aivan pimeä ja sairas narsistipaska, kukakohan on seuraava uhri.
En minäkään. Se pitää huuhdella kunnolla etukäteen, syödä paljon kuituja, oppia miten oma ruuansulatus toimii, ajoitus olla kohdillaan yms.
Kymmeneen vuoteen ei ainuttakaan "vahinkoa", tai epäpuhtautta.