Mies ei jaa sänkyä
kanssani vaikka olemme jo seurustelleet kolme kuukautta. Väittää ettei voi nukkua samassa sängyssä. Muka kuorsaan niin kovaa. Käy kyllä sen verran sängyssäni, että harrastamme seksiä. Pitäisikö tällainen suhde lopettaa heti alkuunsa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä vuotta on yhdessä vaimoni kanssa. Kymmenen vuotta siitä niin, että vaimo alkanut kuorsamaan. Ei ole mikään hinaaja, enkä aina herää, mutta varmaan puolena öistä. En ole asiasta mitään hänelle puhunut, kun olen ajatellut ettei sille mitään voi. Nyt kun on ollut esillä nämä unen ja terveyden yhteydet mieleen on tullut, että pitäisikö asia jotenkin nätisti ottaa puheeksi. Vaimolla kun on vaan aika kiivas luonne!
Kannattaa puhua, oma terveys tärkeä vaimonkin kannalta. Kuorsaushaittoja voi myös vähentää. Muistan kyllä kun ensimmäisen kerran kerroin vaimolle, että hän on alkanut kuorsaamaan. Ei ollut uskoa, mutta olin nauhoittanut siitä pätkiä todisteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin suhteen miehen kanssa, joka oli ihan hillitön piereskelijä öisin. Ei hän sille itse mitään mahtanut, mutta vinkuvien ja pärisevien äänien ja ällöttävän mädän hajun yhdistelmä oli kuin keskitysleirillä olisi nukkunut!
Aika mauton vertaus, sori. Sinun olisi hyvä käydä jossain museoksi muutetulla keskitysleirillä.
Meidän suhteessa miehen kuorsaaminen oli se viimeinen lasti, joka kamelinselän katkaisi. Oli toki monia tekijöitä, mutta kun öisin toisen kuorsauksesta unettomana suhdettamme mietin, jotenkin vain vahvistui se, että meidän suhteemme aika oli ohi. Suhde alkoi tuntumaan siltä, mies "kuorsasi" päivälläkin minua mitenkään huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut kuorsauslääkkeitä?
En kuorsaa mitenkään paljon. Lääkkeet ovat turhia. Aikaisemmat miesystäväni eivät ole siitä valittaneet Nykyinen on yliherkkä.
Ap
Äänitätkö yösi, vai mistä tiedät ettet kuorsaa paljoa? Ja sitäpaitsi sekin voi lisääntyä ajan oloon syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin suhteen miehen kanssa, joka oli ihan hillitön piereskelijä öisin. Ei hän sille itse mitään mahtanut, mutta vinkuvien ja pärisevien äänien ja ällöttävän mädän hajun yhdistelmä oli kuin keskitysleirillä olisi nukkunut!
Aika mauton vertaus, sori. Sinun olisi hyvä käydä jossain museoksi muutetulla keskitysleirillä.
Huh, kukas sun suihkuun heitti Zyklon B:tä?
Parikymmentä vuotta on yhdessä vaimoni kanssa. Kymmenen vuotta siitä niin, että vaimo alkanut kuorsamaan. Ei ole mikään hinaaja, enkä aina herää, mutta varmaan puolena öistä. En ole asiasta mitään hänelle puhunut, kun olen ajatellut ettei sille mitään voi. Nyt kun on ollut esillä nämä unen ja terveyden yhteydet mieleen on tullut, että pitäisikö asia jotenkin nätisti ottaa puheeksi. Vaimolla kun on vaan aika kiivas luonne!