Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko mulla ainoa hankala 12-vuotias????

Vierailija
23.07.2008 |

Poika on nykyään aivan mahdoton. Hirveä vääntö joka asiasta. Heittäytyy sohvalle huutamaan, jos ei saa tahtoaan perille. Ikäänkuin uusi uhmaikä. On aina ollut temperamenttinen, mutta nyt kipinöi ja pahasti. Mulla on kohta keinot loppu miten selviän hänen kanssaan. Tänäänkin alkoi vääntö, kun ei lähdetä ostamaan hänelle tiettyä peliä (rahaa hänellä on siis siihen). Mutta periaatteesta en anna ostaa ihan mitä tahansa. Samaa vääntöä on ruoasta, kotiintuloajoista, kotitöistä... Olen niin loppu pojan käytökseen ja odotankin koulujen alkua. Meillä on 2 muutakin lasta, joten olen kotona. Mitä ihmettä tekisin tuon esikoiseni kanssa? Onko muiden samanikäiset hankalia? Toki murkkuikääkin varmasti jo pukkaa, mutta mitähän se mahtaa olla 15-vuotiaana, jos nyt jo tällaista, plääääh!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö.

Tuota samaa se on täälläkin,hermot menee!

Olen jutellut ystävien kanssa joilla saman ikäiset lapset. Tuota se on niilläkin,muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Yksi äiti kertoi, että itse murrosikä oli ollut sitten helppo. Eli toivokaamme sitä ; )

Vierailija
2/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut tuollaisia vaikeuksia. Lapset ovat toki erilaisia, mutta minä kyllä varmaan haluaisin jotakin vertaistukea tai keskusteluapua, jos noin hankalaksi lapsi heittäytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kokeillut alkoholia ja tupakkaa, ikää vasta 14:(

T. em. ketjun ap

Vierailija
4/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on se toinen!

Ei tulla enää yhtään toimeen, ei juttele, ei useinkaan vastaa kyselyihin, ei tee kotitöitä jne.

Turhauttavaa, miten mukavasta pojasta tulee tuollainen mörkö?

Vierailija
5/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoitti mieltä.... Ehkä vika on siis kasvatuksessa meillä... Meillä ollaan hyvin johdonmukaisia, jutellaan ja neuvotellaan asioista. Mutta tähän ollaan silti tultu!

Vierailija
6/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän vain vastasin kysymykseen, ja kerroin, mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa. Voi se meillekin eteen tulla, meillä on vielä monta lasta alle tuon iän. 3