Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uniseksi

Vierailija
19.06.2019 |

Tyydyttävätkö naiset unissaan itseään esim jos näkevät seksiunia tai jos panetus on jäänyt päälle. Olen joskus herännyt yöllä ja havainnut puolisoni puolelta rytmikästä liikettä, joka viittaa tyydytykseen. Puolisoni ei tunnusta tyydytystä. Voiko se tapahtua todella unissaan tuo tyydytys vai mistä siinä on kyse?

Joskus puolisoni on aamulla huomannut olevansa märkä ja epäilee saaneensa unessa orgasmin.

Miehet voivat saada yöllisiä siemensyöksyä kun näkevät seksiunia.

Mies

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko te kiltit naiset avata vähän mistä on kyse. Illalla vaimoni ei ole kiinnostunut seksistä. Väsyttää ja on muutenkin fyysisesti uupunut. Okei, hyväksyn sen. Joskus vaimoni toteaa minun olevan liian innokas. Minä myös olen joskus herännyt yöllä ja huomannut vaimoni tyydyttävän itseään, mutta kun hän huomaa minun heränneen niin on nukkuvinaan.

Vaimoni sanoo olevansa tyytyväinen seksielämäämme, mutta mietin mistä tässä on kysymys. Onko se niin että nainen tarvitsee tai haluaa rentoutua itsekseen vai mistä on kyse. Onko minussa jokin vika?

PS. Please...ei provoja vastauksia

Mies2

Vierailija
2/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on tiedostamatonta toimintaa naiselta, jos hän nukkuu. Onko miehillä tästä kokemusta?

Kyllä naiset tyydyttävät itseänsä, sehän on ihan luonnollista. Kaikki eivät vain ole "sinut" sen asian kanssa ja ajattelevat sen olevan niin henkilökohtaista. Jotkut ehkä ajattelevat sen olevan loukkaavaa miestä kohtaan jos he tunnustavat itsetyydyttävävänsä. Tekevät sen salassa. Samoin voi olla myös miehillä.

Ehkä tämä ei liity ns. "panetuksen tunteeseen". Jos panettaa, niin ehkä näkee herkemmin seksiunia ja molemmat voivat saada yöllisiä tahattomia orgasmeja.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Make45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tekevät..Eihän heidän tarvi kuin hinkata peittoa vasten.Itse en oo saannu pitkää aikaa siemensyöksyy yöllä.muutama vuos sitten aika usein.Aika totuuden tuntusta naintia tais olla.Vähän nolotti kyll aamull herätä.Kyll se oli aika paksua se sperma.sillon.

Vierailija
4/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisha se siistiä unessa päästä panemaan naapurin isopeppuista muijaa :) Miltähän se tuntuis. Tulisko pettäjä morkkis?

En ole nähny ku random naisen tissit unessa. Aina ku on pääsemässä panolle, nii uni loppuu :(

Vierailija
5/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija on joskus aamulla kiimassa 😊 Mitä lie unta nähnyt.

Vierailija
6/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ajoittain saan unessa orgasmeja, herään siihen. Käsi joskus pillussa. Eksottisen fiiliksen tuo perseorgasmi, näitä kyllä harvoin.

Vierailija
7/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ajoittain saan unessa orgasmeja, herään siihen. Käsi joskus pillussa. Eksottisen fiiliksen tuo perseorgasmi, näitä kyllä harvoin.

Kuulostaa ihanalta 😊

Vierailija
8/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei naiset tyydyttäisi itseään,

Onhan.miehilläkin käsi housuissa kun heräävät.