Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden puoliso ei halua tehdä mitään yhdessä

Vierailija
18.06.2019 |

Esim lomareissut, jos puoliso ei suostu sellaisia tekemään. Menettekö yksin vai jätättekö kokonaan menemättä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa matka mitä mun mies suostuu tekemään, on yhden yön mittainen vierailu kerran vuodessa mun vanhemmilla. Perillä pitää olla mahdollisimman myöhään (suoraan iltapalapöytään ja nukkumaan) ja aamulla aamupalapöydästä lähdetäänkin kotiin tai loppupäivän kuuntelen valitusta kuinka meni liian myöhään. Menomatka (6tuntia) on pelkkää vinkumista, kun menee oma vloppu aivan pilalle.

Vierailija
22/24 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-vaimoni ei halunnut tehdä mitään yhdessä.  Enkä minäkään loppujen lopuksi. 

Viimeisinä vuosina suunniteltiin kesälomatkin siten, ettei vaan sattuisi samaan aikaan.

Nyt tajua että on tärkeää HALUTA tehdä asioita yhdessä.  Tällainen uusi kunnollinen Nainen hakusessa, mutta ei niin väliä, vaikkei samantien löytyisikään.  Kamalaa olisi sellainen ripustautuva nainen joka ajattelisi koko ajan että "me ollaan, me ajateltiin, me tehdään".  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei juurikaan tee mun kanssa mitään. Kerran vuodessa käydään lasten kanssa reissussa ja siellä vinkuu koko ajan kun kaikki on niin per***stä. Itse teen kyllä kaiken mitä tahdon sitten itsekseni, lasten tai kavereiden kanssa. Sukuloin, shoppailen, lounastelen, leffailen, matkustan, urheilen yms. Satunnaisesti mies hyppää mukaan kun huomaa ettei ole muutamaan viikkoon osallistunut mihinkään ja alkaa tulla ulkopuolinen olo.

Vierailija
24/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille kenellekään selvinnyt miksi miehenne on niin vastahakoinen kaikkeen? Minulla samanlainen mies mutta syy ei ole valjennut. Muuten hyvä mies mutta olisihan se kiva jos edes kerran vuodessa tehtäisiin jotain yhdessä ilman että tarvii kuunnella valitusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi