Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 10kg ja kukaan ei ole huomannut?

Vierailija
18.06.2019 |

Voiko olla, mielestäni näytän paljon paremmalta ja vyötärö olemus onkaventunut sen 10 senttiä. Yksi ihminen on sanonut, että näytätpä raikkaalta, mutta ei siis laihtumista siinäkään. Muut ei ole kommentoinut mitään. Voiko olla, että ihmiset ei oikeasti ole tajunneet kuinka läski olen ollut?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kyttää toistensa persseitä jatkuvasti.

Vierailija
2/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduitko 110->100kg vai 60kg->50kg? Ei välttämättä huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka näkee sua päivittäin ei huomaa, ja harvemmin näkevät tuskin kehtaa huomauttaa.

Vierailija
4/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua muilta ihmisiltä mitään kommentteja ruumiistani, enkä jakelee kommentteja tietenkään muiden lihomista tai laihtumista.

Vierailija
5/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot isokoinen, niin eipä kymmenen kilon pudotusta välttämättä muut huomaa.

Vierailija
6/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta, että jos joka päivä näkee, niin ei sitä tajua. Itse vaan huomaan. Ja muutos lievästä ylipainosta normipainon puolelle. AP

Vierailija
7/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaikki heti kommentoimassa kun painosi nousi?

Vierailija
8/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin myös noin 70 kilosta 60 kiloon, ainoa joka huomasi oli äitini. Edes mies ei huomannut mitään

Vierailija
9/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot isokoinen, niin eipä kymmenen kilon pudotusta välttämättä muut huomaa.

*isokokoinen 

Vierailija
10/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kymmenen kilon lihomista ei saisi huomata, mutta saman laihtumisesta pitäisi heti huomauttaa?

Vierailija
11/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eivät halua kuulla vau oletpa laihtunut kommenttia... 

Vierailija
12/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko eivät oikeasti ole huomanneet tai sitten eivät kateuksissaan halua sanoa mitään.

Toisaalta painosta mainitseminen, lihomisen tai laihtumisen osalta, voidaan kokea loukkaavana. Eli ehkä eivät uskalla sanoa mitään ettet loukkaantuisi?

Vierailija
13/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta, että jos joka päivä näkee, niin ei sitä tajua. Itse vaan huomaan. Ja muutos lievästä ylipainosta normipainon puolelle. AP

Ok, jos bmi:si on tuota luokkaa, niin todennäköisesti kaikki huomaavat, mutta eivät vain kommentoi sulle.

Vierailija
14/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että vaatteet joita käytät kätkee tulokset. 10kg ei kaikilla näy kovin paljon ulospäin, jos ei kiinteydy ja hanki myös lihasta vaikkapa, mutta omassa olossa varmasti tuntuu hyvälle! 

Vierailija
15/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tajuaa, ettei ole kohteliasta puhua toisen painosta, ellei henkilö itse ota asiaa puheeksi.

Vierailija
16/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat tajuaa, ettei ole kohteliasta puhua toisen painosta, ellei henkilö itse ota asiaa puheeksi.

Juurikin näin, eikä kuten edellä ehdotettiin, että he ovat vain kateellisia. Ei kukaan ala toiselle huomauttelemaan, jos painoa on tullut se 10 kiloa. Niin miksi kuuluisia sanoa jos sitä on lähtenyt 10 kiloa. Itse olen onnistunut saamaan painoa pois noin 7 kiloa. Tiedän että vaatteista huomaa, että painoa on lähtenyt. Vanhat vaatteet lepattavat, mutta odotan vielä että lähtee vähän, ennen kuin lähden ostamaan uusia. Mutta onneksi läheiseni ja työkaverini tajuavat olla kommentoimatta tätä. Itse ainakin kokisin sen epämiellyttävänä.

Vierailija
17/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulis mielenkään alkaa kommentoimaan kenenkään painoa, oli sitten lihonut tai laihtunut.

Vierailija
18/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan laihduin 8kg (kanssa lievästä ylipainosta normaalipainoon). Ainut joka asian huomasi oli mies ja anoppi. Puoliksihan anopin kommentista tuli tunne, että pistänyt silmään aiempi kokoni. Eihän se välttämättä niin ole, mutta kyllä se vaan voi tuntua kurjaltakin. Nyt yritän karistaa raskauskiloja jotka jämähtivät iloisesti. Nyt vihdoin saanut noin 3 kg pois, saa nähdä missä vaiheessa ihmiset huomaa vai huomaako mitään.

Vierailija
19/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tapahtunut pitkähkön ajan kuluessa, eivät välttämättä huomaa, varsinkaan kilomäärää. Monien paino vaihtelee helposti muutaman kilon.

Onnea onnistuneesta painonpudotuksesta :)

Itsekin taistelen juuri pudotusprojektin kanssa...

Vierailija
20/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko eivät oikeasti ole huomanneet tai sitten eivät kateuksissaan halua sanoa mitään.

Toisaalta painosta mainitseminen, lihomisen tai laihtumisen osalta, voidaan kokea loukkaavana. Eli ehkä eivät uskalla sanoa mitään ettet loukkaantuisi?

Kateuskortin voi heittää pois. Toisen painosta huomauttelu on asiatonta, sekä lihomisen että laihtumisen suhteen. Korkeintaan todella läheinen voi siitä mainita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi