Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 10kg ja kukaan ei ole huomannut?

Vierailija
18.06.2019 |

Voiko olla, mielestäni näytän paljon paremmalta ja vyötärö olemus onkaventunut sen 10 senttiä. Yksi ihminen on sanonut, että näytätpä raikkaalta, mutta ei siis laihtumista siinäkään. Muut ei ole kommentoinut mitään. Voiko olla, että ihmiset ei oikeasti ole tajunneet kuinka läski olen ollut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisin jonkun laihtuneen, tarkoittaisi se että olen joskus pitänyt häntä lihavana. Näin mä ajattelen enkä siksi sano.

Vierailija
22/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoinaan laihduin 8kg (kanssa lievästä ylipainosta normaalipainoon). Ainut joka asian huomasi oli mies ja anoppi. Puoliksihan anopin kommentista tuli tunne, että pistänyt silmään aiempi kokoni. Eihän se välttämättä niin ole, mutta kyllä se vaan voi tuntua kurjaltakin. Nyt yritän karistaa raskauskiloja jotka jämähtivät iloisesti. Nyt vihdoin saanut noin 3 kg pois, saa nähdä missä vaiheessa ihmiset huomaa vai huomaako mitään.

korjaan vielä, että siis tarkoitus on pudottaa noin 20 kg painoa, en tidellakaan odota että kukaan noteeraa 3 kilon pudotusta.

Ylempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika tylyä täräyttää toiselle puskista että ootpas laihtunut. Ehkä jos aihetta sivuttaisiin, olisi helpompi kehaista.

Vierailija
24/27 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei ketään kiinnosta sun kilot?

Vierailija
25/27 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut puolessa vuodessa 10 kiloa, pylly kasvanut 10cm ja vyötäröltä lähtenyt 15cm. Ei tätä nyt varmasti kukaan muukaan huomaa, kun en itsekään huomaisi mitään eroa, ellen olisi seurannut vaakaa tai mittanauhaa.

Mies ja äiti ovat ainoat asiaa kommentoineet, muiden kommentit ei kyllä edes kiinnosta.

Vierailija
26/27 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kommentoi muiden laihtumista. En voi tietää oliko tarkoituksella laihdutettu vai sairauden johdosta. Muutenkin en pidä muiden ihmisten kokojen kommentoimista asiallisena.

Vierailija
27/27 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kiloa on jo niin suuri pudotus, että sen kyllä huomaa muutkin kuin itse.

Suuri osa kadehtii, että joku on laihduttamaan pystynyt, eikä kommentoi.

Itseasiassa sehän on kohteliaisuus, jos toteaa: oletkos hoikistunut, kun vaikutat niin erilaiselta tms.

Noin suurta painonpudotusta ei voi olla huomaamatta.

Mutta se kateus, se kateus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä