Uskaltaako teltassa nukkua?
Nykyään, kun punkin voi saada jopa järvenrantakalliolta ja mustikkametsästä, eikä missään uskalla enää liikkua, tuli mieleeni, että uskaltaako kotipihan nurmikolle pystytetyssä teltassa nukkua vai tunkeutuvatko nuo v*ttup*rkeleet verkollisista tuuletusräppänöistä telttoihinkin sairastuttamaan viattomia ihmisiä?
Kommentit (25)
Ei uskalla, murhaajat vaanii nurkan takana, hyiiiiiiiiiii . En nukkuisi ikinä teltassa!
Bodom-järvellä ei ole punikeista vaaraa.
En mua karhut eikä edes murhaajat huoleta, vaan ne pienet k*sipäät, jotka pilaavat ilon kesästä!
Toimiskohan jos laittaisi punkkipannan kaulaan ja nilkkoihin?
En keksi mitään syytä nukkua teltassa.
Punkit inhoaa valkosipulia samoin kuin vampyyrit, kokeile sitä
Vierailija kirjoitti:
En mua karhut eikä edes murhaajat huoleta, vaan ne pienet k*sipäät, jotka pilaavat ilon kesästä!
Toimiskohan jos laittaisi punkkipannan kaulaan ja nilkkoihin?
Punkkipannassa on se huono puoli, että punkki ei suostu pysymään paikallaan, kun sitä yrittää asettaa sen kaulaan.
Jos ei ole kallis teltta niin suihkuttele punkkisuihketta pohjaan ja alareunoihin.
Minä en ainakaan uskaltaisi.Eikä punkit pelota,vaan naapurin pervo!
Aika köyhää nukkua teltassa mutta eriasia oma piha. Tulee Bodom mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään syytä nukkua teltassa.
Jos oikein muistan, olen nukkunut teltassa viimeksi armeijassa 90-luvun alussa. En jäänyt kaipaamaan.
No mutta nykyäänhän voi saada myös borrelioosin paarman ja itikan puremasta. Eli 3 mahdollista vaaraa sada "bortsu".
Kysymys kuuluu miksi haluat nukkua teltassa?kaikinpuolin epämiellyttävää touhua.
Voiko borrelioosin saada pulsun puremasta?
Kyllä uskaltaa. Punkkeja _voi_ olla monessa paikassa ja niistä _osa_ kantaa tautia joka _voi_ tarttua, mutta aika harvan asian jättäisin tämän pelon/mahdollisuuden takia tekemättä. Sairastuneet ovat onnettomia mutta valtaosa meistä luonnossa liikkujista, retkeilijöistä ja marjastajista nauttivat luonnosta ilman ongelmia.
Kerran olin järvenrannalla telttailemassa ja sitten kuului yhtäkkiä hirvee BoDom, no avasin teltan vetoketkun joku oli vaan hypännyt järveen.
Ei uskalla.