Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini hakkasi mua vuosikaudet

Vierailija
18.06.2019 |

Tukahdutti ja kuristi plus kaikkea muuta.
Sen lisäksi vielä muut pahat asiat.
En ole saanut juurikaan apua näihin ahdistuksiin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä menneistä irti ja keskity asioihin mihin voit vaikuttaa, eli tähän päivään ja tulevaisuuteen.

Vierailija
2/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, ja olit yksin siinä ja uskollisesti yritit ajatella äidistäsi edes jotain hyvää. Olet pahasti hyväksikäytetty hänen oikkujaan varten ollut todella. Menen sanattomaksi ihan.  vielä 60 l lapsia hakattiin paljonkin joten sinulla on apljon kohtalotovereita ainakin. Tuon on todella paha juttu ja väärin. Kerrotko lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä lisää täällä ei kukaan paljastu eikä kosta eikä hakkaa. Halia sulle.

Vierailija
4/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin lapset ajettiin joka juhlapyhä paljain jaloin naapuriin saakka, siellä oli niin kovaa elämä.

Vierailija
5/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, ja olit yksin siinä ja uskollisesti yritit ajatella äidistäsi edes jotain hyvää. Olet pahasti hyväksikäytetty hänen oikkujaan varten ollut todella. Menen sanattomaksi ihan.  vielä 60 l lapsia hakattiin paljonkin joten sinulla on apljon kohtalotovereita ainakin. Tuon on todella paha juttu ja väärin. Kerrotko lisää?

Haluatko tietää?

Vierailija
6/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tietää?

Haluan todellakin, kuristaminen erityisesti on ihan kauhuelokuvatasoa äidiltään. kerro kaikki ja mieluummin samointein sillä ei ole hyvä pitää tuollaista sisällään.

Vierailija
7/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää täällä ei kukaan paljastu eikä kosta eikä hakkaa. Halia sulle.

Kiitos. Kyllähän sitä juttua riittäisi.

Vierailija
8/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ajattelee miten kovaa todellisuutta moni lapsi elää juuri nyt. Hyvä että nämä tosiasiat tulevat vaan esiin- niitten pitää tulla!

Vierailija
9/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tietää?

Haluan todellakin, kuristaminen erityisesti on ihan kauhuelokuvatasoa äidiltään. kerro kaikki ja mieluummin samointein sillä ei ole hyvä pitää tuollaista sisällään.

No niin minä olen joskus muistanut pieniä pätkiä. Äiti kävi kiinni eikä lempeästi.

Vierailija
10/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tietää?

No niin minä olen joskus muistanut pieniä pätkiä. Äiti kävi kiinni eikä lempeästi.

Ei se muistoissa vellominen tapahtunutta muuta miksikään. Lähinnä aiheuttaa negatiivisen kierteen kohti pohjaa.

Hyödyllisempää olisi miettiä miten voi elää hyvää elämää ja tuottaa muille iloa elämään.

Vierailija
11/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Kyllähän sitä juttua riittäisi.

Kiitos sinulle kun tuot tämän aiheen esille rehellisesti. Siinä on samalla mahdollisuus saada  tulla kuulluksi ja kuulla muittenkin kertomuksia ehkä. Tätä on paljon mutta se joka on käsittelyssä on kyllä ihan yksin joka kerran. Älä jää yksin tuon kanssa, jaa vaan tänne!

Vierailija
12/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tietää?

Ei se muistoissa vellominen tapahtunutta muuta miksikään. Lähinnä aiheuttaa negatiivisen kierteen kohti pohjaa.

Hyödyllisempää olisi miettiä miten voi elää hyvää elämää ja tuottaa muille iloa elämään.

Nuo muistot tapahtuvat alitajunnassa saakka ja jopa fyysisinä tuntemuksina eikä niitä voi ohittaa , se ei ole yksinkertaista elämä kaikille. Se ei ole yksinkertaista.

Vierailija
13/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin sitä on pahassa olossa usein.

Vierailija
14/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tietää?

Nuo muistot tapahtuvat alitajunnassa saakka ja jopa fyysisinä tuntemuksina eikä niitä voi ohittaa , se ei ole yksinkertaista elämä kaikille. Se ei ole yksinkertaista.

En mitenkään vello paitsi terapiassa käydessä.

Puhuminenkaan ei aina auta, kaikki on kehoon jäänyt kipuina ja jännityksellä.

Tuossa ei ole edes kaikki mitä tapahtui.

Vierailija
15/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaista (kuristamista ja tukehduttamista myöten) mutta hakkaaja oli isä. Pahasti luonnevikainen, täysin sairaudentunnoton, todella sekaisin oleva hullu.

En ole minäkään saanut apua vaikka traumoja on ja dissosiaatiota myös. Olen työkykyinen, en masentunut tai pakko-oireinen tms eli ei ole mitään ”syytä” miksi saisin terapiaa. Olen löhetettä pyytänyt mutten saa kun pärjään työssä ja elämässä. Rikki olen kyllä ja vieläkin pelkään, keho aina stressissä ja ylivirittyneenä.

Isä ei ole vastuuta ottanut tai anteeksi pyytänyt. Nyt kun välit etäiset niin haukuu miten paska kelvoton lapsi olen ja on uhannut hakata jos näkee mut jossain. Edelleen umpihullu. Luulen että mua auttaa vaan se kun aikanaan hullu kupsahtaa. Niin kauan kun on elossa saan pelätä.

Vierailija
16/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmasti on kun se jonka olisi pitänyt sinua auttaa hakkasikin. Ihme että olet elossa tuollaisen jälkeen. Oliko yhtään ketään kuka edes pikkuisen oli puolellasi? Edes pikkuisen koskaan , silloin lapsena.

Vierailija
17/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti on kun se jonka olisi pitänyt sinua auttaa hakkasikin. Ihme että olet elossa tuollaisen jälkeen. Oliko yhtään ketään kuka edes pikkuisen oli puolellasi? Edes pikkuisen koskaan , silloin lapsena.

Toinen vanhempi.

Vierailija
18/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tietää?

En mitenkään vello paitsi terapiassa käydessä.

Puhuminenkaan ei aina auta, kaikki on kehoon jäänyt kipuina ja jännityksellä.

Tuossa ei ole edes kaikki mitä tapahtui.

Juu ja se terapiassa olo on kyllä raskasta kun kaikki tulee pintaan ja niin pitää ollakin tässävaiheessa. Kaikki ajallaan, et saanut olla lapsi ja nyt voit purkaa sen pahan ulos turvallisemman ihmisen kanssa. Se on raskas tie mutta hedelmällinen kunhan vaan muistat että kaikki pahenee ensin mahdottomasti mielessä ja sitten alkaa tasoittua. KESTä se kaikki paha olo, vaikka kieriskelisit lattialla sitten, mutta kestä. Suojele itseäsi ettet vaan tee mitään vahingoittavaa, sillä tuollainen kokemus ja ihmiset eivät ansaitse että sinun elämäsi tuhoutuisi.

Äiti on aina äiti ja ainoa ja se on kova surutyö käydä tämä prosessi läpi nyt. Äitisi tavallaan kuoli kun hakkasi sinua. Sinä suojelit häntä säilyttämällä kaiken sisällä. Nyt ei tarvitse suojella, sillä hän ei ole enää satuttamassa ja ei saa satuttaa sinua enää. Se on näin.

Vierailija
19/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlaista (kuristamista ja tukehduttamista myöten) mutta hakkaaja oli isä. Pahasti luonnevikainen, täysin sairaudentunnoton, todella sekaisin oleva hullu.

En ole minäkään saanut apua vaikka traumoja on ja dissosiaatiota myös. Olen työkykyinen, en masentunut tai pakko-oireinen tms eli ei ole mitään ”syytä” miksi saisin terapiaa. Olen löhetettä pyytänyt mutten saa kun pärjään työssä ja elämässä. Rikki olen kyllä ja vieläkin pelkään, keho aina stressissä ja ylivirittyneenä.

Isä ei ole vastuuta ottanut tai anteeksi pyytänyt. Nyt kun välit etäiset niin haukuu miten paska kelvoton lapsi olen ja on uhannut hakata jos näkee mut jossain. Edelleen umpihullu. Luulen että mua auttaa vaan se kun aikanaan hullu kupsahtaa. Niin kauan kun on elossa saan pelätä.

Hae apua. Mulla on dissosiaatio ja pakko-oireita ja kroppa tosi kipeä kun pahat asiat ovat sinne pesiytyneet.

Ap

Vierailija
20/33 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vanhempi.

Hyvä, mutta se ei silti poista kokemustasi, vaikka hyvä olla turvaa ja tukea juuri noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi