Juhannus Yksin- Mitä tehdä?
Mies on lähdössä meidän mökille kavereidensa kanssa. Miesporukalla siis. Omilla kavereilla vähän niitä näitä ja monilla jo lapsiakin. Mitä siis tehdä, ei juhannus mikään iso juttu mulle ole mutta olisi jotain kivaa mukava tehdä. Asumme kaupungissa. Mitä te tekisitte kotona, vai lähtisittekö jonnekin?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Viettäisin päivän rannalla tai maauimalassa kirjan ja eväiden kanssa. Välillä pulahtaisi uimaan.
Illalla itsekseen hyvää ruokaa ja viiniä tai itsekseen kurjan kanssa terassille viinin ääreen.
Mä nautin myös yksin olosta
Ja onhan Helsingissä vaikka mitä tapahtumia
Tässä on ideaa:) kiitos. Ap
Ota joku kilt timies juhannusheilaksi.
Kiitos uusiopoikamies,
Täytyy kattella ko. sivusto. Jos joku muu ei jo ehtinyt väliin... 😅
Mummotunneli- sinkku
Vierailija kirjoitti:
Kiitos uusiopoikamies,
Täytyy kattella ko. sivusto. Jos joku muu ei jo ehtinyt väliin... 😅Mummotunneli- sinkku
Käyhän kurkkaamassa. Tuossa olisi kivaa juhannustekemistä. Iltaesiintyjänä on "The Bilebandi", nähtävästi kivaa menoa.
https://www.raflaamo.fi/fi/tarjoukset/tarjous/the-bilebandi/025022495_6…
Ei näytä vielä olevan muita kävijöitä sivulla. Olen pitänyt sitä kiinni pari kuukautta ja nyt avasin.
Uusiopoikamies
Vierailija kirjoitti:
JSS ja tee joitan taikoja jotta seuraavan löytyminen jouduttuu
Mitä tää JSS tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSS ja tee joitan taikoja jotta seuraavan löytyminen jouduttuu
Mitä tää JSS tarkoittaa?
Jätä se sika...
Menen yksin mökille, mukaan kasa kirjoja ja lehtiä, hyvää syötävää. Lämmittelen kaikessa rauhassa puusaunaa, uin, grillailen, kuoputan puutarhaa, ihailen luonnon kauneutta. Jotain tuollasta on tän mökkiemännän juhannus 2019.
Netflixiä, pitsaa, viiniä, kokon voi käydä rannassa kattomassa, en oo ikinä ymmärtäny ihmisiä ketkä ei osaa viettää aikaa yksin.
Uusiopoikamies,
En löydä sua happypancakesta :-(
Mummotunneli
Helsingissä on juhannusaattona yli 50 vuotiaille kiva tapahtuma upeassa merimaisemassa, HSS paviljongissa Liuskasaaressa,
K-50 discon vauhdikkaat kesäbileet. Lippuja saa ainakin Ärrältä, saaressa niitä ei tietääkseni enää myydä, vaan on ostettava ennakkoon.
Minä ainakin aion seurata tätä ketjua koko juhannuksen, jos UPM (Uuspoikamies) ja MT (Mummotunneli) päivittäisivät jotain infoa juhannustreffeiltään..... O.O
Vierailija kirjoitti:
Millainen puoliso tekee noin? En käsitä.
Lähtee kavereidensa kanssa? Onpa ihmeellistä. Ei kai omien kavereiden seuran ja oman ajan tarve mihinkään katoa parisuhteessa? Toivottavasti ei. Muuten huomaa olevansa kovin yksinäinen ja avuton kun puoliso kuolee jos ei ole mitään omaa.
Vierailija kirjoitti:
Netflixiä, pitsaa, viiniä, kokon voi käydä rannassa kattomassa, en oo ikinä ymmärtäny ihmisiä ketkä ei osaa viettää aikaa yksin.
Kai mä nyt osaan, kunhan ehdotuksia kyselen:) ihan toimiva setti kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Menen yksin mökille, mukaan kasa kirjoja ja lehtiä, hyvää syötävää. Lämmittelen kaikessa rauhassa puusaunaa, uin, grillailen, kuoputan puutarhaa, ihailen luonnon kauneutta. Jotain tuollasta on tän mökkiemännän juhannus 2019.
Tämmöinen olisi kyllä ihanaa... Lähistöllä on joki mutta vähän epäilyttää uida siinä... Jotain rauhallista mutta ei pelkkää Netflixiä. Ap
Nimimerkki Mummotunnelinainen lähtee kohta kohti Mummotunnelia 😁
Ainiin, ja mies vie minut ensin syömään ja harrastetaan todennäköisesti hyvää seksiä sen jälkeen, jonka jälkeen hän lähtee mökille. Eikö ole kauheaa:( ap