Tyttäreni soitti että voinko tuoda pari Batteryä kun hänelle ei myyty. Tyttö on 19-vuotias.
Onhan tämä nyt älytöntä, kun osa kaupoista myy hövelisti 10-vuotiaille ja sitten 19-vuotias ei saa kun henkkarit jääneet kotiin !
Kommentit (22)
Olisi kiitollinen että menee vielä alaikäisestä. Kyllä se kohta rupsahtaa.
Jos sillä on ajokortti nii kannattais ladata puhelimeen Autoilija Beta sovellus. Kulkee ajokortti sähköisenä mukana.
No minua luultiin vielä 20 vuotiaana teiniksi, joten ei mikään ihme. Itsestänikin nykyään lähes kaikki parikymppiset näyttää max 15-vuotiailta.
Vierailija kirjoitti:
No minua luultiin vielä 20 vuotiaana teiniksi, joten ei mikään ihme. Itsestänikin nykyään lähes kaikki parikymppiset näyttää max 15-vuotiailta.
20v on vielä teini.
Minä pääsin yhteen museoon vielä 25-vuotiaana lastenlipulla (alle 17v), kun sattui vanhemmat olemaan mukana. Jotkut on vaan nuoremman näköisiä kuin oikeasti ovat.
Tuolla näkee niin paljon pikkulapsia tölkit kourassa, että ihmettelen suuresti tätä aloitusta. Suurin osa kauista tuntuu tosiaan myyvän alakoululaisille ihan surutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v on vielä teini.
No ei kyllä ole.
Miksi nuo nuoret ei juo kahvia, keittäsivät vahvaa kahvia niin ajais saman asian, sokeria vähän joukkoon jos haluaa sokruenergiaakin. Vai tarviiko kahviinkin henkkarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v on vielä teini.
No ei kyllä ole.
Keski-ikäinen
Juu. Multa on muutaman kerran unohtunut paperit kotiin kun olisin halunnut ostaa siideriä tai olutta. Ei kyllä kertaakaan käynyt mielessä syytellä ketään muuta kuin itseäni kun jäi siiderit ja oluet saamatta.
N31
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiitollinen että menee vielä alaikäisestä. Kyllä se kohta rupsahtaa.
Jos sillä on ajokortti nii kannattais ladata puhelimeen Autoilija Beta sovellus. Kulkee ajokortti sähköisenä mukana.
Miksi ihmeessä kaikki mahdollinen pitäisi olla puhelimessa. Uset käyttävät pääkaupunkiseudulla matkalippuja ja sitten kestää kun niitä puhelimia räplätään bussin ovensuussa. Ja ajokorttikin,
Bussikortti ja ajokortti menee paljon pienempään tilaan kuin puhelin, Ja tuohan tarkottaa sitä, että puhelin pitää ottaa aina mukaan kun lähtee ulos. Entä akun loppuminen? Jää bussikyyti saamatta,
Maksapa sitten ylihypervilkkaan teinin tekosia (mihin teini tarvitsee Batterya, oikesti) ja iso hammaslääkärilasku. Nuohan vievät hampaat 19-vuotiaan neitokaisen suusta :C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v on vielä teini.
No ei kyllä ole.
Teini-ikä on 13-19 ikävuosina. Eli apn lapsi lasketaan teiniksi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v on vielä teini.
Teineys loppuu 19 vuotiaaseen, NineTEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v on vielä teini.
No ei kyllä ole.
Ikäloppu jo.
Lol. En hakis, vaan käskisin ottamaan henkkarit mukaansa, niin saa ostaa sitä kuraa. Onneksi siihen tulee ikäraja.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Multa on muutaman kerran unohtunut paperit kotiin kun olisin halunnut ostaa siideriä tai olutta. Ei kyllä kertaakaan käynyt mielessä syytellä ketään muuta kuin itseäni kun jäi siiderit ja oluet saamatta.
N31
Näetkö juomissa mitään eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v on vielä teini.
Teineys loppuu 19 vuotiaaseen, NineTEEN
Tuolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Noloa, ku ihmiset tätä aina jankkaa.
Älä vie sitä paskaa. Ottakoon vailla mustaviinimarjamehua sen sijaan.