Helposti ihastuvat ihmiset vs. todella harvoin ihastuvat ihmiset
Rupesi tosissaan kiinnostamaan asia. Millainen olet, sinä helposti ihastuva ja toisaalta harvoin ihastuva ihminen? Oletko kaunis/keskitasoa/tavis, millainen ystäväpiiri sinulla on, mikä on koulutuksesi, ikäsi jne.
Itse olen tosi harvoin ihastuva. Olen aika epäsosiaalinen (oikeassa seurassa tosin todella vilkas). Pari hyvää naispuolista ystävää. Olen urheilullinen, siro ja aika kauniskin nainen. Luen paljon, tykkään remontoida ja ylipäätään tehdä käsilläni. Ylempi kk-tutkinto, yrittäjä ja sinkku. Ikää 40 vuotta.
Kommentit (44)
Lapsena ja teininä ihastuin jatkuvasti. Nykyään n. kerran kolmessa vuodessa. Minuun ihastutaan useamman kerran vuodessa. Olen 34 v. kauniiksi kehuttu nainen amis-koulutuksella. Olen tavallaan sosiaalinen, mutta vain harvojen ihmisten seurassa. Tykkään syvällisistä keskusteluista, en oikein osaa small talkia. Olen tyyliltäni luonnollinen ja pidän saman tyylisistä miehistä. Minulla on muutama pitkä-aikainen ystävä. Toivoisin lisää ystäviä, mutta niitä on yhtä vaikea löytää, kuin uusia ihastuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastun helposti. Luulen, että minulla se liittyy hyvään mielikuvitukseen, herkkyyteen, aistillisuuteen, korkeaan libidoon, kauneuden arvostamiseen ja ihmissuhdefilosofiaan, jossa rakkaus ei ole rajallinen resurssi.
Oletko mies vai nainen?
Olen kolmikymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastun helposti. Luulen, että minulla se liittyy hyvään mielikuvitukseen, herkkyyteen, aistillisuuteen, korkeaan libidoon, kauneuden arvostamiseen ja ihmissuhdefilosofiaan, jossa rakkaus ei ole rajallinen resurssi.
Miksi miinukset?
Olen helposti ihastuva. Ulkonäöltä tavis, koulutukselta FM, nykyisin keski-ikäinen. Saman kumppanin kanssa ollut 20 v eikä pettäminen ole ihastuksista huolimatta käynyt mielessäkään. Olen parisuhteessani onnellinen ja ihadtukset ovat vain yksityisiä, kivasti kutkuttavia tunteet jotka piristävät päivää. Rakastan sekä yksinoloa että isoja ystäväjoukkoja, tutustun helposti uusiin ihmisiin ja jutellen mielelläni ihan tuntemattomienkin kanssa. Nautin lukemisesta, luontoretkeilystä, valokuvauksesta, joogasta ja parvekeviidakon hoitamisesta.