Onko näin, että mies ei ole kiinnostunut minusta?
Nähtiin siis pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa yksissä juhlissa ja siellä juteltiin kaikenlaista. Siitä parin päivän päästä minä laitoin hänelle viestiä, että oli kiva jutella ja olisi mukava nähdä joskus uudelleen. Ja hän vastasi, että "vau arvostan kun pistit viestin, ehdottomasti nähdään vaan. Ollaan yhteyksissä". Ja kuvittelin, että hän sitten laittaisi seuraavan viestin et nähtäiskö tai jotain. Mut viestiä ei ole tullut, enkä itse ajatellut laittaa, koska olen odotellut häneltä viestiä. Varmaan hän olisi laittanut viestiä jos haluaisi tavata? Vai ootteleeko multa viestiä? En halua olla mitenkään painostava tai tyrkyllä.. jos on mitään näkökulmaa asiasta nii oisin kiitollinen vastauksista! :)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
He's just not that into you
Miksi vastasit englanniksi, vaikka AP kirjoittaa suomea? Vai ajattelitko, että se kuulostaa hienommalta? No ei kuulosta.
"Vau arvostan että pistit viestin".
Selvää pässinlihaa. Itse vastaisin suunnilleen noin jos haluaisin eroon jostain ihmisestä.
T. Nainen
Ihmeellistä säätämistä taas naisilla. Jos nainen tekee aloitteen niin sitten vie sen loppun saakka. Jos ehdottaa tapaamista niin sitten ehdottaa myös missä nähdään ja milloin. Vai toimisiko teistä muka sama toisinkin päin niin että mies ehdottaisi naiselle treffejä mutta jäisi sitten odottelemaan että nainen kertoo että missä ja milloin nähdään? No tuskin...
TotuusSattuu kirjoitti:
Ihmeellistä säätämistä taas naisilla. Jos nainen tekee aloitteen niin sitten vie sen loppun saakka. Jos ehdottaa tapaamista niin sitten ehdottaa myös missä nähdään ja milloin. Vai toimisiko teistä muka sama toisinkin päin niin että mies ehdottaisi naiselle treffejä mutta jäisi sitten odottelemaan että nainen kertoo että missä ja milloin nähdään? No tuskin...
Tätä just itsekin mietin 🤔 on se hankalaa! Onneksi kävi niin, että lopulta hän laittoikin viestiä. Kaikki hyvin siis nyt! Mut katellaan rauhassa sit juhannuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
TotuusSattuu kirjoitti:
Tätä just itsekin mietin 🤔 on se hankalaa! Onneksi kävi niin, että lopulta hän laittoikin viestiä. Kaikki hyvin siis nyt! Mut katellaan rauhassa sit juhannuksen jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat niin ota mut kirjoitti:
Minulla on tapana odotella että nainen tekee aloitteen, koska olen se helmi jonka kaikki haluaa.
Olen tottunut olemaan tavoiteltu. Jos nainen ei osoita yhtään kiinnostusta, niin ei haittaa, koska mullahan riittää hakijoita ja niitä jotka haluaa synnyttää mulle vauvoja.
Itsehän jo tein tavallaan aloitteen ja sovimme olevamme yhteyksissä, mut mitään ei ole kuulunut.
ApMinulle kävi kerran niin, että nainen sanoi haluavansa olla yhteyksissä ja tutustua paremmin, ja sitten kun itse otin askeleen vähän pidemmälle puheissa, niin sanoi, että olen nyt käsittänyt hänet vähän väärin, eikä hän etsi juuri nyt mitään vakavampaa. Eli vähän tarkemmin kannattaa ilmaista, jos haluaa jotain vähän enemmän.
Äh, kuin ärsyttävää! Joo olin varmaan epäselvä, mut en vielä oikein handlaa näitä juttuja.
Ap
Av-mammat on mestareita maalailemaan piruja seinille ja epäilevät kaikkia valehtelijoiksi. En tiedä minkälaista porukkaa av-mammat deittailee, kun jokaisen miehen tarkoitusperää on heidän mukaansa syytä epäillä. Jotkut ihmiset myös voivat tarkoittaa sitä, mitä sanovat. Tämä lienee yllätys av-mammoille.
Mieshän viestissä selkeästi ilmaisi, että on kiinnostunut ap:sta. Ja mies laittoi viestiä, ennemmin tai myöhemmin. En yllättynyt.
Tsemppiä ap treffeille! :)
Reps, tuollainen överiviesti XD. Ei todellakaan kiinnosta jos kirjoittaa tuolla tyylillä. WOW!! 11 ARVOSTAN!! 11!