Onko näin, että mies ei ole kiinnostunut minusta?
Nähtiin siis pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa yksissä juhlissa ja siellä juteltiin kaikenlaista. Siitä parin päivän päästä minä laitoin hänelle viestiä, että oli kiva jutella ja olisi mukava nähdä joskus uudelleen. Ja hän vastasi, että "vau arvostan kun pistit viestin, ehdottomasti nähdään vaan. Ollaan yhteyksissä". Ja kuvittelin, että hän sitten laittaisi seuraavan viestin et nähtäiskö tai jotain. Mut viestiä ei ole tullut, enkä itse ajatellut laittaa, koska olen odotellut häneltä viestiä. Varmaan hän olisi laittanut viestiä jos haluaisi tavata? Vai ootteleeko multa viestiä? En halua olla mitenkään painostava tai tyrkyllä.. jos on mitään näkökulmaa asiasta nii oisin kiitollinen vastauksista! :)
Kommentit (48)
Tai sitten hänellä on monta naista pyörityksessä ja ottaa yhteyttä siihen naiseen josta on eniten kiinnostunut.
Joo, no tosta miehen vastauksestakin voi jo päätellä ettei hän aattele sua mitenkään romanttisesti. Eli pitää sua silleen tuttavana mutta eipä sen enempää. Jos itse olet kiinnostunut niin pyydä ulos! Varaudu kuitenkin (aika varmoihin) pakkeihin.
Sanoisin, että ei ole lähes varmasti
Antoiko mies siis puhelinnumeronsa sulle?
Oli vaikuttanut siitä että teki sinuun vaikutuksen ja että otit yhteyttä, mutta ei ollut sinusta kiinnostunut.
Tuo "ollaan yhteyksissä " on helppo heitto joka ei tarkoita mitään...jos ois ollut kiinnostunut ois heti tarttunut syötiin ja sopinut treffit.
”Vau arvostan kun pistit viestin”
Mikä ihmeen vastaus tuo on? Hyvin outo vastaus.
Mies voi olla kiinnostunut. Niinhän hän viestissään juuri sanoo! Viestinsä perusteella hän ON kiinnostunut. Voi olla kiireinen tms. En torppaisi miestä tuon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko miehellä resursseja. Tähän aikaan kuukaudesta on tili usein tyhjä ja pitää säästellä rahaa alkoholiin juhannusta varten.
Miten niin? Eikö palkka tule suurimmalle osalle kuun puolivälissä? Vai tarkoitatko että olisi Kelan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
”Vau arvostan kun pistit viestin”
Mikä ihmeen vastaus tuo on? Hyvin outo vastaus.
Mies voi olla kiinnostunut. Niinhän hän viestissään juuri sanoo! Viestinsä perusteella hän ON kiinnostunut. Voi olla kiireinen tms. En torppaisi miestä tuon perusteella.
No ei todellakaan ole kiinnostunut eikä edes sano olevansa. Lisäksi ei ole ottanut yhteyttä eikä ehdottanut mitään eli ihan selkeä juttu.
Unohda, ap, toi mies ja uusille urille vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Oli vaikuttanut siitä että teki sinuun vaikutuksen ja että otit yhteyttä, mutta ei ollut sinusta kiinnostunut.
Tuo "ollaan yhteyksissä " on helppo heitto joka ei tarkoita mitään...jos ois ollut kiinnostunut ois heti tarttunut syötiin ja sopinut treffit.
Toisaalta ihastus voi syttyä treffeillä. Itse ehdottaisin jotain tiettyä treffipäivää ja tekisin päätelmät vasta sen perusteella, miten kutsuun reagoidaan ja mitä mahdollisilla treffeillä tapahtuu.
Jos haluat niin ota mut kirjoitti:
Minulla on tapana odotella että nainen tekee aloitteen, koska olen se helmi jonka kaikki haluaa.
Olen tottunut olemaan tavoiteltu. Jos nainen ei osoita yhtään kiinnostusta, niin ei haittaa, koska mullahan riittää hakijoita ja niitä jotka haluaa synnyttää mulle vauvoja.
Taidamme olla sielun veljiä. Btw, hyvä ketju =)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat niin ota mut kirjoitti:
Minulla on tapana odotella että nainen tekee aloitteen, koska olen se helmi jonka kaikki haluaa.
Olen tottunut olemaan tavoiteltu. Jos nainen ei osoita yhtään kiinnostusta, niin ei haittaa, koska mullahan riittää hakijoita ja niitä jotka haluaa synnyttää mulle vauvoja.
Itsehän jo tein tavallaan aloitteen ja sovimme olevamme yhteyksissä, mut mitään ei ole kuulunut.
Ap
Minulle kävi kerran niin, että nainen sanoi haluavansa olla yhteyksissä ja tutustua paremmin, ja sitten kun itse otin askeleen vähän pidemmälle puheissa, niin sanoi, että olen nyt käsittänyt hänet vähän väärin, eikä hän etsi juuri nyt mitään vakavampaa. Eli vähän tarkemmin kannattaa ilmaista, jos haluaa jotain vähän enemmän.
Jos mies OLISI kiinnostunut, haluaisitko suhteeseen tälläisen jahkailijan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ihastus voi syttyä treffeillä. Itse ehdottaisin jotain tiettyä treffipäivää ja tekisin päätelmät vasta sen perusteella, miten kutsuun reagoidaan ja mitä mahdollisilla treffeillä tapahtuu.
Joo siis ainahan voi yrittää valloittaa, mutta silloin pitää hyväksyä se, että ei ehkä onnistu. Ap:n aloituksesta kuitenkin päättelin ettei ole niitä naisia joille tuo on luontevaa. Jos ois, ei miettisi täällä, vaan olisi jo tehnyt siirtonsa.
Hei! Mies laittoi eilen illalla myöhään viestin, jossa kyseli juhannussuunnittelmia!! Varmaan nyt sit nähdään. Wish me luck 😅 hullua, koska olin jo ihan luovuttanut..
Ap
Jos miestä kiinnostaisi hän viestisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet (kuten minä) nyt vain ovat ujoja, kömpelöitä, huonoja yhteydenottajia.
Katso paikkakunnaltanne joku kesätapahtuma, (mielellään maksuton, ehkä ei ihan tarkkaa määräaikaa vaativa), kirpputori, iltatori, ilmaiskonsertti, taidenäyttelykin käy ja ehdota tapaamista. Silloin hänen pitää vastata jotain, hyväksyä, kieltäytyä (teko)syyllä, ehdottaa jotain muuta.
Tai jos ei vastaa, niin sitten se oli siinä.
Ei tuosta kirjoittamastasi tilanteesta vielä kannata vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Jos sinä olisit todella kiinnostunut jostain naisesta, ja hän laittaisi sinulle AP:n viestin kaltaista viestiä, uskon että ujoudesta huolimatta tekisit jotain. Ujous on este silloin, jos ei kiinnosta tarpeeksi.
T. Ujo (hyvin)
Tai sitten sinä et tunne kaikkia ujoja ihmisiä, heidän toimintamallejaan tai syitä ujouden taustalla?
Ei hän ole sinusta kiinnostunut, vaan bilustasi, mutta tällä hetkellä hän on liian kiireinen jyystäessään jotain toista pildee.
Sitä ei kiinnosta. Deittikieltä: joo nähään vaan uudestaan=ei enää ikinä.
Jos sinä olisit todella kiinnostunut jostain naisesta, ja hän laittaisi sinulle AP:n viestin kaltaista viestiä, uskon että ujoudesta huolimatta tekisit jotain. Ujous on este silloin, jos ei kiinnosta tarpeeksi.
T. Ujo (hyvin)