Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu vartaloani

Vierailija
17.06.2019 |

Tilanne on siis seuraavanlainen. Olen synnyttänyt vajaa kaksi vuotta sitten esikoislapsemme ja mies ei oikein ole päässyt yli siitä, että naisen vartalo saattaa muuttua raskauden vuoksi. Ennen raskautta painoni oli 54kg (pituus 165cm) ja nyt 50kg. Olen aina ollut urheilullinen, mutta urheilu vähentynyt huomattavasti lapsen saannin vuoksi, ja muitakin syitä tällä hetkellä. Rasva% oli mittauksessa 18,7... Mies siis tästä huolimatta pitää keskivartaloani läskinä ja haukkuu varsinkin alavatsaani läskiksi se pientä ylimääräistä nahkaa säkiksi. :(

Tuntuu ihan saakelin pahalta, sillä ylemmät vatsalihakset erottuvat kuitenkin, samoin sivuissa erottuu lihaksia ja jopa alhaalla näkyy "v"... mutta hieman rasvaa on mahassa ja tuo pieni ylimääräinen nahka ilmeisesti häiritsee tosi paljon. Voisin tietysti alkaa treenaamaan paljon enemmän, mutta se tuskin kiinteyttäisi tuota nahkaa mitenkään kauheasti vai voisiko olla jotain vaikutusta?

Vyötärön ympärys on 62 cm jos se vaikuttaa johonkin.. On jotenkin niin paha mieli, että mies jonka kanssa ollaan pidetty lähes 10 v yhtä haukkuu minua yhtäkkiä tosi rumasti. Eikä rajoitu vain vatsaan... Mitä tässä nyt tekisi, en haluaisi erota lapsen takia.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä synnyttäneiden naisten vatsaröllyköitä, arpia, ylipainoa ja riipputissejä seksikkäinä. Olen omalta kohdaltani ratkaissut tämän niin, etten pane ketään paksuksi tai deittaile yh-äitejä.

Miehesi on todellakin idiootti, jos ei ymmärrä, mitä tuhoa raskaana oleminen ja synnyttäminen voi pahimmillaan saada naisessa aikaan. Sinähän olet päässyt hyvin vähällä.

Vaihtamalla paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole miehelläsi sydämen sivistystä.

Vierailija
4/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään pidä synnyttäneiden naisten vatsaröllyköitä, arpia, ylipainoa ja riipputissejä seksikkäinä. Olen omalta kohdaltani ratkaissut tämän niin, etten pane ketään paksuksi tai deittaile yh-äitejä.

Miehesi on todellakin idiootti, jos ei ymmärrä, mitä tuhoa raskaana oleminen ja synnyttäminen voi pahimmillaan saada naisessa aikaan. Sinähän olet päässyt hyvin vähällä.

Vaihtamalla paranee.

Tarkoitatko että nainen paranee vaihtamalla? :D Siis minulla ei tosiaankaan ole mitään röllykkää, ei mitään sellaista mitä ei olisi joka toisella synnyttämättömällä naisellakin. Ei arpia tms.. jotenkin vaan ahdistaa, kun en pysynyt "hyvänä" ja nyt mies haukkuu ja lyttää ja varmaankin etsii uuden naisen.

Vierailija
5/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattavaa. Vaihtaisin miestä.

Olen lihonut 20kg, arpiakin. Silti seksiä joka viikko. Ei mieskään enää se sama hottis ole.

Älä jää kärsimään.

Vierailija
6/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös huomautteli mulle vatsastani synnytyksen jälkeen kerran jopa muiden kuullen. En ollut silloin mikään ylipainoinen, vaan oli vain jäänyt sitä vatsaa synnytyksen jälkeen. Äitiyslomalla urheilin aika paljon, kävin vaunukävelyillä, kun isommat olivat koulussa.

Mutta toi moittiminen lapsen syntymän jälkeen tuntui tosi pahalta, vei jotenkin itsetunnon. Nyt kun katselen niitä kymmenen vuoden takaisia kuvia, olin omasta mielestäni ihan yhtä nätti, kuin suurin osa naisista.

Tollanen moittiminen voi saada aikaan paljon pahaa, se ei ainakaan kannusta naista huolehtimaan itsestään. Kummallista muutenkin, ei tulisi mieleeni morkata mieheni tai kenenkään muunkaan ulkonäköä. Mutta toisilla se taitaa olla jotenkin tapana.

Vierailija
7/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Tarkoitatko että nainen paranee vaihtamalla? :D Siis minulla ei tosiaankaan ole mitään röllykkää, ei mitään sellaista mitä ei olisi joka toisella synnyttämättömällä naisellakin. Ei arpia tms.. jotenkin vaan ahdistaa, kun en pysynyt "hyvänä" ja nyt mies haukkuu ja lyttää ja varmaankin etsii uuden naisen.

Ookoo, olette aika pinnallisia.. harmittaa etten pysynyt hyvänä.. koulutustasonne on?

Vierailija
8/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Miehen vaihtamista tarkoitin tässä tapauksessa. :D

Vierailija
9/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustaso ei kerro mitään pinnallisuudesta,

Vierailija
10/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Ookoo, olette aika pinnallisia.. harmittaa etten pysynyt hyvänä.. koulutustasonne on?

> syyttää pinnallisuudesta

> kysyy koulutustasoa

ok

Vierailija
11/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on jotenkin vajaa. Mun uusi (toisella kierroksella molemmat) nainen on sektiolla synnyttänyt kaksi, ja arvet näkyy selvästi, ihan kuten pitääkin. Elopaino on varmasti plussan puolella, mutta minusta on maailman sexyin ja haluttavin nainen. Hitto kun alkoi panettaa...asutaan omissa kodeissa kun molemmilla on viikko/viikko lapsia ja vasta viikon päästä nähdään uudestaan. Minä hoikka, ja naisessa sopivasti mistä ottaa kiinni, ai että. M44

Vierailija
12/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Jotenkin arvostan tällaista suorapuheisuutta enemmän kuin "miehet rakastavat naisia juuri sellaisina kuin he ovat" -lässytystä. Pisteet siitä että tunnet oman makusi.

Vierailija
13/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Koulutustaso nyt tuskin liittyy aiheeseen mitenkään. Tarkoitin tuolla "pysyy hyvänä" juurikin sitä, että olisin sen näköinen, että mieheni pitäisi minua edelleen hyvännäköisenä. Tuli ihan yllätyksenä, että hänestä voisi löytyä tuollaisia sanoja vaimoaan kohtaan. :( Eikö sinusta olisi ahdistavaa jos rakastamasi kumppani ei pitäisikään sinua enää viehättävänä? En itse koe olevani kauhean pinnallinen, mutta mieheni olikin, ei vain ole ilmeisesti aikaisemmin ollut valitettavaa ja nyt kun on, oikea luonne tulee esiin. 

Vierailija
14/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Miehen vaihtamista tarkoitin tässä tapauksessa. :D

Varmistin vain. :D

Vierailija
15/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla järjiltään.

Mitä löystyneeseen alavatsaan tulee, se saattaa korjaantua ajan kanssa ihan näkymättömiin. Tässä on varmaan paljon yksilöllistä vaihtelua. Synnytyksestäsi on todella vähän aikaa siinä mielessä.

Olet todella hoikka noilla mitoilla, joten läskiä ei ole kuin miehesi päässä.

Kokeilisin treenata ohjattuna, jotta vatsaan tulisi oikeat liikkeet.

Jos mies on niin kehittymätön, ettei arvosta lapsensa äitiä tuon vertaa, harkitsisin palauttamista mammansa helmoihin kasvamaan - helppoa tietysti sivusta sanoa tällaista.

Tsemppiä ja mies kuriin! (Valittaisin anopille huonosti käyttäytyvästä jälkeläisestään :) Joku isompi ongelma äijällä on, jos 10 vuotta olet jo kelvannut, ja nyt annettuasi hänelle lahjoista suurimman, hän päättääkin ryhtyä idiootiksi.

Vierailija
16/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä lisätä, että mieheni vartalo ei ole aivan tikissä, mutta silti kokee oikeudekseen haukkua minun vartaloani. Siis että ylimääräistä on, nimenomaan keskivartalossa, ehkä jopa enemmän kuin minulla. Mitäköhän tässä nyt tekisi? - aloittaja

Vierailija
17/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että yleensä vasta nyt tiedät mikä ketale miehesi on. Minäkin kärsin samanlaisesta kohtelusta aikani, tosin liian kauan. Jätin ja aloin rakaentamaan uutta elämääni, ja päätös oli oikea, mitään muuta en kadu kuin, että en lähtenyt aiemmin.

Vierailija
18/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies myös huomautteli mulle vatsastani synnytyksen jälkeen kerran jopa muiden kuullen. En ollut silloin mikään ylipainoinen, vaan oli vain jäänyt sitä vatsaa synnytyksen jälkeen. Äitiyslomalla urheilin aika paljon, kävin vaunukävelyillä, kun isommat olivat koulussa.

Mutta toi moittiminen lapsen syntymän jälkeen tuntui tosi pahalta, vei jotenkin itsetunnon. Nyt kun katselen niitä kymmenen vuoden takaisia kuvia, olin omasta mielestäni ihan yhtä nätti, kuin suurin osa naisista.

Tollanen moittiminen voi saada aikaan paljon pahaa, se ei ainakaan kannusta naista huolehtimaan itsestään. Kummallista muutenkin, ei tulisi mieleeni morkata mieheni tai kenenkään muunkaan ulkonäköä. Mutta toisilla se taitaa olla jotenkin tapana.

Todella harmittavaa! :( Olisivat itse raskaana niin tietäisivät että se keho muuttuu vaikka mitä tekisi. 

Vierailija
19/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies taitaa olla järjiltään.

Mitä löystyneeseen alavatsaan tulee, se saattaa korjaantua ajan kanssa ihan näkymättömiin. Tässä on varmaan paljon yksilöllistä vaihtelua. Synnytyksestäsi on todella vähän aikaa siinä mielessä.

Olet todella hoikka noilla mitoilla, joten läskiä ei ole kuin miehesi päässä.

Kokeilisin treenata ohjattuna, jotta vatsaan tulisi oikeat liikkeet.

Jos mies on niin kehittymätön, ettei arvosta lapsensa äitiä tuon vertaa, harkitsisin palauttamista mammansa helmoihin kasvamaan - helppoa tietysti sivusta sanoa tällaista.

Tsemppiä ja mies kuriin! (Valittaisin anopille huonosti käyttäytyvästä jälkeläisestään :) Joku isompi ongelma äijällä on, jos 10 vuotta olet jo kelvannut, ja nyt annettuasi hänelle lahjoista suurimman, hän päättääkin ryhtyä idiootiksi.

Joillekin raskauden jälkeinen keho (tai raskaana oleva keho) on vain tosi iso turn-off. Tälle ei ihminen mitään itse voi. Ikävämpi juttu, jos tämä käy ilmi vasta lastenhankinnan jälkeen.

Vierailija
20/32 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä ja tyhmä äijä, ansaitset parempaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme