Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäisiä pukeutumisneuvoja kolmikymppiselle läskimahalle

Vierailija
17.06.2019 |

Jalat kestää esittelyn, mutta läskimaha pitäisi saada piiloon ilman että leveät hartiatkaan liikaa korostuu. Mitä tänä kesänä kannattaa kaupoissa tsekata tällaisen plösön? Jotain rentoa mutta siistiä. Auttakaa :'(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa kannattaa erityisesti välttää karkki-, sipsi-, limppari-, jäätelö-, leivonnais- sekä alkoholihyllyjä, niin läskiongelmakin ratkeaa vähän ajan päästä kuin itsekseen!

Vierailija
2/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki, mutta ei oikein tälle kesää enää tuota tulosta :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt on kesä! Pu,eidu miten pukeudut, ja jos jotakuta häorittwe sun kroppa haistata pitkät jutut ja ole ylpeä kehosta. Siis kesällähän saa nauttia limpparista, ja herkuista. Kyllä se aika taas tulee, kun niitä ei paljoa jaksa eikö halua syödä eikä esitellä ylpeänä kehoaan vikineissä, topeissa, shortseissa, jne.

Vierailija
4/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset tunikat

Vierailija
5/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Itse olen läskimahainen ja isorintainen nainen. Ei kannata pitää liian löysää (jos ei liian tiukkaakaan) yläosaa, muuten maha näyttää vielä isommalta, kun kangas laskeutuu rinnoista alas.  Jalat mulla on siedettävässä kunnossa, pidän kynähameita, jotka ylettyvät polviin.  V-mallinen kaula-aukko on hyvä, ainakaan ei liian ylhäällä oleva kaula-aukko, muuten rinnat näyttää suuremmilta. Ei tietysti mikään rintojen esittely-kaula-aukkokaan ole mieleeni.

Vierailija
6/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Itse olen läskimahainen ja isorintainen nainen. Ei kannata pitää liian löysää (jos ei liian tiukkaakaan) yläosaa, muuten maha näyttää vielä isommalta, kun kangas laskeutuu rinnoista alas.  Jalat mulla on siedettävässä kunnossa, pidän kynähameita, jotka ylettyvät polviin.  V-mallinen kaula-aukko on hyvä, ainakaan ei liian ylhäällä oleva kaula-aukko, muuten rinnat näyttää suuremmilta. Ei tietysti mikään rintojen esittely-kaula-aukkokaan ole mieleeni.

Eikä alaspäin levenevää yläosaa. Kietaisumallinen yläosa on aika hyvä rintavalle.

Vierailija
7/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sellainen pallomaha?

Vierailija
8/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen ja rintava, mutta jättimaha on rintojakin mahtavampi... Mitä tunikan kanssa kannattaa pukea? Caprit, leggingsit...? Vai onko ne niin out että teinit ottaa musta kuvia instaan...!

En tänä kesänä ala laihduttaa kuin loman jälkeen, mutta ensi vuonna en kyllä tätä kokoa enää edusta!

Vierailija
9/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen ap

Vierailija
10/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pallomaha ja välillä roikkuva löllerö, jos ei kivasti turvota. Nam..

Ap

Vierailija
11/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat mittasi? Ylipainoa? Onko lantio kapeampi kuin hartiat?

Ainakin jos on vähänkään isommat rinnat niin oikean kokoiset liivit on ihan ehdoton. Ainakin itselläni nostavat tissejä ja tuovat sen vähäisen vyötärön esiin.

Vierailija
12/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawaii paita ja huivii.

Vierailija
13/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily trikoot ja napapaita

Vierailija
14/14 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo on tää. Älä kysele neuvoja. Pukeudut miten haluat. Se kelpaa tai sitten ei. Mikään ei ole niin luotaantyöntävää kuin mies joka pukeutumisneuvoja kyselee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan