Black out iski, miten kirjoitetaan numeroin tämä luku?!
Mulle iski täydellinen black out nyt. MITEN kirjoitetaan numeroin viisisataa kuusikymmentä tuhatta?
Älkää naurako. Tämä on ihan kauhea tunne. Olen ihan tosissani.
Kommentit (27)
560 000. En naura. Olen joskus kokenut ihan vastaavia tilanteita.
Miksi te jotkut pösilöt laitatte vielä vastauksia vaikka niitä on jo monta oikeaa näkyvissä???
Vierailija kirjoitti:
Miksi te jotkut pösilöt laitatte vielä vastauksia vaikka niitä on jo monta oikeaa näkyvissä???
Varmaan samaan aikaan lähetettyjä, mutta eivät näkyneet ennen viestin lähetystä.
KIITOS kaikille. Oikeasti oli todella kamala tilanne. En saanut hahmotettua lukua ollenkaan. Säikähdin oikein tosissani. Kiitos vielä kerran kaikille.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
560 1000
Tässähän on viisimiljoonaa kuusisataayksituhatta.
Välilyönti väärässä kohtaa.
5 601 000
Vierailija kirjoitti:
560000
Vierailija kirjoitti:
Itse olet pösilö, kun et ymmärrä, että vastausta kirjoittaessa niitä tulee muiltakin, mitä ei pysty näkemään.
Vierailija kirjoitti:
530 000?
Vierailija kirjoitti:
560K?
560 1000