SANOKAA NYT ONKO NORMAALIA?? olen saanut
vakipaikan omalta alalta ja anoppi sivuuttaa koko asian. ei ole soittanut moneen viikkoon ja ei siis ota mitään kontaktia vaikka muuten soittelee harva se päivä. MINUA LOUKKAA IHAN HIRVEÄSTI!!! Ja älkää sanoko että soittakaa sille, koska en todellakaan soita. on kuullut asian mieheltään apelta, miehen veljeltä jne.
Kommentit (9)
Ja odotas jos erehdyt joskus edes hymähtämään hänen mokalleen, alkaa sota, mökötys eikä mikään voi sua pelastaa. Siis onko anoppisi sellainen?
Uusi henkari voi kirvoittaa letkautuksen ' pitääpä olla niin hienoa' , uudet housut saa piilovittuilemaan leveästä perseestä, uusi lapsi ei saa onnittelukorttia ajallaan, uusi talo haukutaan selän takana ja säälitellään huonoa valintaa, uusi parisuhde saa hänet manaamaan ' odotas vaan niin kyllä se sinut pettää' , uusi työpaikka saa mököttämään parikin kuukautta. Se on sairautta, narsistista häiriötä.
Hänen mielestään minun kuuluisi lähinnä keskittyä paapomaan hänen poikaansa, eikä olla vaativassa työssä, joka vie suuren osan aikaani. On myös kateellinen siitä, että minulla on kunnon työ ja hänen poikansa ei ole menestynyt. Syyttää minua siitäkin, että pojallaan ei mene hyvin. Pitäisi kuulemma jättää mieleinen oman alan työkin ja muuttaa toiselle paikkakunnalle, jonne en halua, kun hänen poikansa sinne hinkuu, vaikkei siihen ole mitään muuta syytä kuin suku ja pari kaveria.
soittanut ja kertonut vakityöstäsi.
on kuullut asian mieheltään apelta, miehen veljeltä jne.
Voit sitten jatkossa käyttää tuon pursuavan energias työntekoon tän vouhottamisen sijaan...
Miks anoppia pitäis hetkauttaa yhtään sun työasiat?
Että onko sulla pieni lapsi jota sinun pitäisi anopin mielestä hoitaa kotona?
Miten näpäyttäisin anoppia kun seur kerran sitten soittaa tai kun satutaan nokakkain... ?
ap
Jos nyt sattuvat kertomaan juttelun lomassa vaikka vakipaikan saannista, niin kyllä kai sanon, että onnea, mutta en ole ajatellut sen kummemmin kenenkään sukulaiseni työasioita, että sen kummemmin olisin koskaan noteerannut. Olisikohan pitänyt?
Kummallista tuossa on korkeintaan se, että yleensä soittelee ja nyt ei. Olisikohan anopilla jotakin omia juttuja meneillään juuri nyt, minkä vuoksi ei ole tullut koko ajan soitelleeksi? Ei kai sen ole pakko liittyä johonkin työpaikkaan.
Kyllä kateellisia riittää.