Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa miestä, joka juo joka viikonloppu itsensä humalaan?

Vierailija
17.06.2019 |

Väsynyt

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mene kauankaan kun häppä alkaa maistua viikollakin. Aamuisin kuuluu promillemittarin iloinen vihellys, kun pitää tarkistella, aletaanko olla edes kutakuinkin nollilla...

Vierailija
22/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kysellä näin tyhmiä asioita palstalla? Tai sitten voi lisätä nämä kysymykset siihen toiseen ketjuun, jossa on tarkoituskin kysellä tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tarvitse jaksaa, itse olet vastuullinen omasta elämästäsi. Itse olen jaksanut katsoa jokapäiväista tissuttelua ja jokaviikonloppuisia kännejä ja raitistunutkin itse tässä välillä. Kukin tavallaan.

Vierailija
24/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä hyvä syy eroon, eihän kukaan jaksa tuollaista - usein vaan naiset ovat vielä nykyäänkin taloudellisesti niin heikossa asemassa, että jos jättää miehen joutuu leipäjonoon.

Tämä on varmasti hyvin monia varsinkin iäkkäitä naisia koskettava ongelma maassamme, koska juoppous on niin yleistä miesten keskuudessa jostain syystä.

Ja turha puhua, että koska on pimeä ja kylmä maa ym ym, sillä usein se suurin juopottelu asettuu juuri kuumimpaan ja valoisimpaan aikaan, kuten nytkin.

Vierailija
25/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin naiset jaksaa sellaisia miehiä.

Mies maksaa shoppailut,matkat  ja kaikki elämisen kulut muutenkin.

Ei siinä parane nalkuttaa tai lompakko lähtee.

Vierailija
26/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kysellä näin tyhmiä asioita palstalla? Tai sitten voi lisätä nämä kysymykset siihen toiseen ketjuun, jossa on tarkoituskin kysellä tyhmiä.

Älä viitsi olla kylmä pässi - hän haluaa vähän lohdutusta, empatiaa sekä vertaistukea tältä palstalta ja sinä lyttäät hänet.

Vierailija
27/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi katsoa. Ikinä en suostuisi tuollaiseen suhteeseen. Jos et ole tyytyväinen niin tee asialle jotain. Miestä et voi muuttaa, mutta omat ratkaisut voi tehdä.

Kauhean helppo sanoa - ei kaikilla ole varaa lähteä mihinkään.

Vierailija
28/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla kylmä pässi - hän haluaa vähän lohdutusta, empatiaa sekä vertaistukea tältä palstalta ja sinä lyttäät hänet.

Lohduta sä, kun olet niin empaattinen,

Vierailija
29/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa on aivan noemaalia. Ap olet itse se, jolla on ongelma. Kumma ettei se dokaa enemmän kun joutuu olemaan kanssasi

Sinustakin siis on vain hyvä asia, jos ap lähtee? Siinähän miehellä on hyvä sauma raitistua, kun elämän ongelmapesäke muuttaa pois.

Vierailija
30/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä kiinnostanut. Suhde kuivui kokoon muistakin ongelmista johtuen joten lopetin sen pelleilyn.

Vierailija
31/31 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä kiinnostanut. Suhde kuivui kokoon muistakin ongelmista johtuen joten lopetin sen pelleilyn.

Onnea!