Itkettää koko ajan, mutta en tiedä syytä.
Mikä ihme tämä on? Oon nyt ollut reilun viikon itku kurkussa koko ajan.
Kommentit (6)
En erityisemmin. Talvi ja kevät ovat kyllä olleet rankkoja, mutta tilanne helpottanut nyt.
Ap
Masennus, raskaus, raudanpuute, väsymys, liika valoisuus?
Kun on tarpeeksi uupunut niin kulissit sortuu ja sisäinen aitous haluaa tulla esiin.
Älä ainakaan mene lääkäriin pyytämään jotain turruttavaa lääkettä jolla muutut kovapintaiseksi zopieksi.
Lepää ja pyri ymmärtämään mikä se sisäinen herkkyys on joka haluaa tulla esiin ja olla aito oma itsesi.
Ei kukaan jaksa loputtomasti tätä roolien teeskentelyä joka on vallassa nykyajassa. Työssä, kotona kaupassa harrastuksessa, joka paikassa pitää olla erilainen rooli ja teeskentely käy voimille. Yritä opetella olemaan sama ihminen joka paikassa. Sama sinä oma itsesi. Silloin löydät tasapainon ja levon ilman jatkuvaa stressiä.
Jos halua testata tätä ajatusta niin mieti tilannetta jossa nämä roolit pakosti sekoittuisivat. Jos vaikka lapsesi tuli käymään työpaikallasi, osaisitko olla oma itsesi vai tulisi ristiriita siitä mitä roolia tulisi tuossa tilanteessa harrastaa.
Tai jos pomosi tulisi kauppaan kanssasi , kuinka käyttäytyisit? olisiko vaikeaa löytää oikea tapa toimia? Kun kaupparooli ja työrooli menisivät ristiin niin voisit huomata että tässä on jokin ongelma.
Ainakin minä rupesin ymmärtämään näitä asioita tältä kannalta miettien.
Niin kuin sanoin, niin talvi ja kevät ollut todella stressaavia. Huolet nyt pääosin poistuneet ja kaiken pitäisi olla suht hyvin kun suurin osa asioista selvinneet. Väsymystä toki on näin ennen kesälomaa.
En saa jotenkin otetta tuosta syystä joka itkettää.
Raskaana en ole. Muita fyysisiä oireita on joihin ei löydy syytä ja lääkäreiden kertomat syyt ovat ristiriidassa toisiinsa.
Raskasta olla töissä kun jatkuvasti saa pidätellä itkua.
Ap
Olekohan uupunut, se ei parane niin vain vaikka syyt huoliin ja väsymykseen on poissa. Koita levätä, liikkua ja tehdä itselle mieluisia juttuja. Mulla auttaa kirjoittaminen. Olen myös elänyt raskaaan talven ja kevään, takki tyhjä vieläkin ja itku herkässä mutta kohta pääsen kesälomalle, aion levätä, lukea ja olla luonnossa. Voimia ap! <3
Ootko väsynyt? Uupunut?