Peruskouluaikaisella koulukaverilla on sellainen elämä jonka olisin voinut saavuttaa
On merkantin papereilla toiminut toimistosihteerin töissä yli 20v. Minun vain piti lopettaa Kauppakoulu ekan vuoden jälkeen kun äitini halusi elää kaksin isän kanssa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla itselläsihän ei ole koskaan ollut osaa eikä arpaa omaan elämääsi.
Ei minulla tuohon asiaan ollut. Ei mulla ollut mitään haluja lähteä pois kotoa. Käyttäydyin hyvin ja olin kiltti.
Mitä sinä sitten teit sen ekan Kauppakouluvuoden jälkeen?
Kai muistat rähistä tästäkin vääryydestä äidillesi aina soittaessasi?
Kyllä toimistosihteeriksi pääsi, vaikkei olisi ollut merkanttikaan. Nykyään noita paikkoja ei kyllä juurikaan enää ole tarjolla. Jos kokeilisit suunnitelmaa b?
Eikö se isäsi ollut häipynyt jo paljon sitä ennen?
Otsikosta odotin, että minkähän firman johtaja se koulukaveri on, vai onko joku suurlähettiläs vai mikä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sitten teit sen ekan Kauppakouluvuoden jälkeen?
Menin avoliittoon erään miehen kanssa kun en saanut omaa asuntoa ennen 18v.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et jatkanut kauppakoulua?
Koska ei ollut asuntoa ja kun asunnon sain 18v niin oli maksettava vuokra yms joten päivisin piti olla työtön että sai korvauksia. Kävin iltalukiota mutta se oli liian vaikea minulle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se isäsi ollut häipynyt jo paljon sitä ennen?
Isäni ja äitini olivat 56v naimisissa, siihen asti kun äiti kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ollut asuntoa ja kun asunnon sain 18v niin oli maksettava vuokra yms joten päivisin piti olla työtön että sai korvauksia. Kävin iltalukiota mutta se oli liian vaikea minulle.
Ja se on äitisi vika ettet koulussa pärjännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on äitisi vika ettet koulussa pärjännyt?
Ei ole mutta kauppakoulun olisin saanut käytyä.
Sinulla itselläsihän ei ole koskaan ollut osaa eikä arpaa omaan elämääsi.