Voi jeesus! Pysykää läskit oikeasti siellä mihin mahutte!!!!!!
Että mua hävetti äsken linja-autossa. Siis hävetti itteni ja sen ryhävalaan vuoksi! Istun dösässä ikkuna puolella ja tää mammutti tuli istuun mun viereen. TAI OIKEASTAAN SYLIIN!!! Ei mahtunu siihen yhteen penkkiin vaan änki toisen puolen perseestään mun päälle! Mulla jäi jalka jotenkin ilkeesti sen alle alle ja vittu et sattu. Yritin mahdollisimman ystävällisesti ja hiljaa, ettei muut kuule ja rupee kattoon, (ois muuten tullu vielä vaivaantuneempi tilanne) sanoo sille että oisko mahdollista, että pääsisin hänen ALTAAN pois. Se kehtas rupeen vinkuun et just mä pääsin istuun ja arvaa onko mun muutenkin vaikeeta koko ajan nousta ylös ja alas!! SIIS MITÄ VITTUA!!! Se kehtas todellakin sanoa mulle noin!!! Siihen loppu mun hienotunteisuus tätä tonnia kohtaan. Ois niin paljon tehnyt mieli sanoa vaan että haista läski vittu ja mennä seisoon bussin keskiosaan!!!!
Kommentit (14)
Pitäähän LÄSKIEN tunteita suojella, antaa vaan, jos siis on tarpeeksi läski, rynniä ja rutata KAIKEN ja jokaisen alleen.
Ei varmaan ala ikäsi kakkosella puhumattakaan kolmosesta.
Tää huomattavasti isokokoinen nainen ei todellakaan välittänyt siitä että hän tunki puolet ruhostaan toisen täysin tuntemattoman ihmisen päälle! En todellakaan tykkää näin läheisistä kanssakäymisistä tuntemattomien ihmisten kanssa! Tämä nainen ylitti huonon käytöksen rajan ylivoimasella typeryydellään! Eikä hän edes meinannut suostua nousta siitä penkiltä ylös. sain oikein tyrkkiä tätä kuvotusta, että älyäisi nyt herran jumala nousta ylös! Minulla ei ollut pienintäkään aikomusta jäädä istumaan tämän ihmisen kuvatuksen viereen. Tilanne oli odottamaton ja pöyristyytävä, että vieläkin puistattaa.
ap
sinä taidat olla täydellinen ihminen,ja vielä sitä v..alkavalla sanalla pistät tekstiisi monta kertaa.
Aikuistu,anna ihmiset olla sellaisia kun ovat.
minun viereeni istui kerran aika isohko tukeva nainen kummasti sitten tämä isohko nainen mahtuis kunnolla istumaan viereeni,mietin nyt tässä että mikä se sinun peppusi koko sitten on? jos tämä tukeva nainen istui mukamas sinun päälläsi puoliks.
Eipä tuossa viimeisessä ap:n tekstissä ole yhtään niitä sinun v alkuisia sanojasi.
tarkoitinko viimeistä sanaa? vaan hänen viestiäänsä
Älkää jaksako! Mutta totta kai te itse olisitte niin maan ymmärtäväisiä ja kohteliaita, kun joku vaan tulla tömähtäis teidän syliin istumaan. Kyllä vain munkin mielestä ap kirjoitti nasevasti ja sana on hallussa.
Taitaa tämä ap olla oikea kauneuden ja täydellisyyden ruummillistuma, kun täällä niin vapasti arvostelee muitten läskejä ja huonja äitejä.
Miten niin? En minä ainakaan huomannut tässä mitään hassua.
Ymmärrän kyllä tunteesi ap, mutta mieti vielä tämän " ryhävalaan" kannalta asiaa.
Ja tää tapahtu ihan oikeesti. Turussa, kauppatori-varissuo linja, nro32, lähti torilta klo.13.00.
Enkä todellakaan rupee miettimään sen kannalta!! Sen kulkuväline ei enää ole mikään paikallisliikenteen linja-auto, vaan ihan joku muu!
ap
kun ajattelen miten ap inisi hädissään siellä :D
Osta nyt hyvä ihminen auto itsellesi. Johan rupeaa tilaa löytymään eikä kaikki tunge perseitään jalkasi päälle. Käytän itsekin ko. linjaa satunnaisesti ( eli n. 2krt/kk ), joten jo tässä olisi hyvä syy hankkia oma kulkupeli. Minulta kun painoa löytyy se 120 kioa....
Voi naur nyt jo :D