Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miten sääristä saisi pois punaiset pisteet?

Vierailija
17.06.2019 |

Auttaisiko runsas kosteutus, kuorinta ja itseruskettava?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietona vielä että karvat sääristä poistan epilaattorilla ja nyt aloitin lisäksi valoimpulssilaitteen käytön. En höylää koska sänki kasvaa päivässä.

Ap

Vierailija
2/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa. Ajelet vain uudella ja terävällä välineellä, runsaalla saippualla tai vaahdolla, iho ei saa olla kananlihalla. Ja sitten kosteutat ja hoidat ihoa, että rauhoittuu, eikä karvat kasva sisäänpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nuo luettelemasihan ne konstit ovat aika pitkälle. Tosin itseruskettava tuppaa mulla vain melkein korostamaan pilkullisuutta. Englanninkielen termi "strawberry legs" on aika kuvaava.

Vierailija
4/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa velkasi, niin hups! Jo katoavat infrapunatähtäimet kropastasi.

Vierailija
5/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattorin hylkäämällä ja vaihtamalla sokeriin.

Vierailija
6/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoimpulssilaitteella et tee muuta kuin haaskaat rahaa ja aikaa. Mene kunnon laseriin, jos olet laserhoitoon sopiva kandidaatti.

Vierailija
7/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin vaikuttaa se, millainen kosteusvoide on kyseessä. Parhaiten toimii apteekin derma-joku -merkkinen, joka sitoo kosteuden iholle pitkäksi aikaa. Sitten myös joku ureaa sisältävä voide aikoinaan toimi hyvin. Tärkeää on just kuorinta, ensin sauna tai pitkä lämmin suihku, jotta iho lämpenee ja karva”huokoset” avautuu, sitten kuorinta ja lopuksi kosteutus. Mä luulen että just toi oikean tuotteen valinta on se avaintekijä. Joskus myös lisään muutaman tipan öljyä kosteusvoiteeseen. Tuo ei ole varsinainen kuivuusongelma, mutta mitä kosteutetumpi iho, sitä vähemmän punaisia pisteitä, näin mulla. Myös epilaattori käytössä.

Vierailija
8/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa keratosis pilaresilta

Vierailija
9/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa. Ajelet vain uudella ja terävällä välineellä, runsaalla saippualla tai vaahdolla, iho ei saa olla kananlihalla. Ja sitten kosteutat ja hoidat ihoa, että rauhoittuu, eikä karvat kasva sisäänpäin.

En sheivaa koska sitä saisi tehdä jatkuvasti ja terävä sänki on hirveä JA alkaa myös aina tulla verta koska on niitä kuivia punaisia pisteitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi