Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sellainen ystävä on, jonka kuulumiset näkee facebuukista?

Vierailija
17.06.2019 |

Luulin, että olin hyvä ystävä erään ihmisen kanssa. Yhtenä päivänäkin taas nähtiin, ja seuraavana aamuna luin facesta että hän on reissussa, sanallakaan ei asiasta maininnut. Kukaan ei tunnu tietävän seurusteleeko vaiko ei, kun ei halua asiasta puhua, vaikka ilmeisesti sama mies ollut pari vuotta jne. Ei kysy muidenkaan kuulumisia, omistani ei ole kiinnostunut. Olen ajatellut, etten näe häntä enää, kun ei osaa antaa itsestään enää nykyään mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän tuo nyt järin läheiseltä ja vastavuoroiselta ystävyydeltä vaikuta. Itse olettaisin, ettei seuraani kaipaa ja jättäisin yhteydenpidon. Voihan hänellä olla ongelmia ja salaisuuksia elämässään, vaikka tuohon mieheen liittyen. Mutta ei niitäkään kukaan väkisin voi kaivaa esille, jos ei puhu.

Vierailija
2/3 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eihän tuo nyt järin läheiseltä ja vastavuoroiselta ystävyydeltä vaikuta. Itse olettaisin, ettei seuraani kaipaa ja jättäisin yhteydenpidon. Voihan hänellä olla ongelmia ja salaisuuksia elämässään, vaikka tuohon mieheen liittyen. Mutta ei niitäkään kukaan väkisin voi kaivaa esille, jos ei puhu.

Olimme aiemmin kovinkin läheisiä, kun hänellä oli vaikeaa. Sittemmin löytyi mies ja uudet elämänkuviot ja ollaan selvästi erkaannuttu. Mutta jos ei tavatessakaan kerro mitään, saati että olisi kiinnostunut koskaan minun elämästä, niin olen tullut myös tulokseen, ettei halua olla mikään oikea ystävä. Joten en pidä myöskään yhteyttä, turha sitä aina on olla se aloitteellinen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyytenne on muuttunut pelkäksi kaveruudeksi. Ei kaikki ystävyyssuhteet kestä hautaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi