Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehonkuvani on jollain tapaa vääristynyt? En koe itseäni naiselliseksi vaan isoksi kimpaleeksi :(

Vierailija
16.06.2019 |

En tiedä osaanko selittää mutta yritän.
Lapsena olin reippaasti ylipainoinen ja vaikka en haluaisi niin syytän tästä vanhempia.
He ryyppyreissujen(alkoholisteja) vuoksi lohduttivat ja ilahduttivat meitä lapsia ruoalla aina ja jatkuvasti omantunnon tuskiensa vuoksi.

Sen lisäksi kännissä aina kommentoivat ikävästi painoa ja varhaisteininä minulle kehkeytyi syömishäiriö ja laihduin paljon.
Sitten minulle kehkeytyi myös alkoholiongelma jne ja sen jälkeen paino oli yhtä jojoilua tunnesyömisen, ristiriitaisen minäkuvan ja päihteiden vuoksi.

No vihdoista viimein olen onnellinen ja oikeasti hyvässä elämäntilanteessa pitkän tien kulkeneena ja välttelen ongelmia. Haluan kehittyä jatkuvasti ihmisenä ja olen älyttömän kiinnostunut vähän kaikesta, varsinkin omasta hyvinvoinnista ja pikkuhiljaa parempia valintoja olen vuosien mittaan tehnytkin, jotka ovat kerryttäneet minulle ehdottomasti mm. fiksummat ruokatavat, tietoisemman nälän tunteen, lihaksia ja paremman kunnon sekä tietysti hoikistuneen olemuksen.

Olen nyt normaali monien mielestä, siis hyvin moni sanoo minua normaaliksi.
Se on outoa.. Indeksin mukaan minulla on vielä jokunen kilo liikaa painoa.
Aion vieläkin laihduttaa paljonkin mutta en tiedä muuttuuko pään sisäinen käsitykseni kropastani juot kuitenkaan.

Tunnen olevani aivan yhtä lihava ja epähalutun näköinen kuin ennenkin vaikka koskaan en ole mikään todella iso ollut.
20kg ylipainoa tunnesyömisestä ja nyt ei lähellekään sitä jäljellä.

En edelleenkään kehtaisi olla alasti kenenkään seurassa tai ainakaan ole sitä mielelläni. Hävettää.
En jotenkin vain näe itseäni naisellisena alasti, en tiedä voisiko joku kiihottua minusta.
Tai tietysti varmasti kiihottuu mutta...
Pää ei nyt oikein osaa nähdä muuta kuin epänormaalin olemuksen, joka sinne jo iskostettiin lapsuudessa.

Koko ajan tekisi mieli lähetellä kuvia ja hakea hyväksyntää. Olenko nyt varmasti oikeanlainen jne.
Tiedän, kuulostaa älyttömältä.
Aina miehet ovat kehuneet jne mutta silti päässä on vikaa, en usko kuvia tms.

Kaikki on muuten hyvin mutta tämä on sellainen asia joka oikeasti kummittelee pään sisällä. Muuten olen itsevarma ja rakastan elämääni mutta tämä kummitus päässä on ärsyttävä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla