Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huimaa ja oksettaa. Kuvittelin etta tassa tilanteessa mina alkaisin itkemaan tai raivoamaan, mutta olo on ihmeen rauhallinen.

Vierailija
25.05.2006 |

Sain äsken selville, että miehen puhelimessa on erään miehen nimen alla naisen yhteystiedot. Olen epäillyt pettämistä pitkään pienten merkkien takia ja tämä ei ainakaan helpota oloa. Onko muita samassa tilanteessa olevia tai olleita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se joka sitä ehdotti

Vierailija
22/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten oli näitä uusia nimiä joita en ole koskaan kuullutkaan tai samalle henkilölle useampi numero. Ne numerot tarkistin ja yhdestä tuli osuma.

Tämä ei ole provo, mutta voit toki uskoa mitä tahdot enkä valitettavasti millään voi todistaa kertomustani todeksi. Toivoin vain saavani vertaistukea ja neuvoja saman kokeneilta ihmisiltä, sillä en voi (en halua) puhua tästä ystävilleni.

Ja nuo pari muuta vastaustakin olivat minulta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseksi tulee " en todellakaan ole pettänyt sinua" kirkkain silmin, mutta silti epäilyttävät jutut jatkuvat. Pari kertaa on jäänyt kiinni valheesta muutenkin.

Olen vahvasti eron partaalla, mutta haluan saada varmistuksen tunteilleni. Minun on pakko saada tietää koko totuus.

ap

Vierailija
24/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan sanoisin suoraan että:

Olen epäillyt pettämistä niin kovasti että tarkastin pitääkö jotkut oudot numerotiedot puhelimessasi paikkansa. Yhdellä ei pitänyt vaan takaa paljastui nainen ja nyt epäilen, että olet pettänyt mua sen naisen kanssa. Haluan että kerrot totuuden jos rakastat minua tai olet koskaan rakastanutkaan, koska en halua elää epäilyksissä ja valheissa. Haluan että puhutaan tämä asia selväksi nyt ja voin alkaa opetella luottamaan sinuun taas. Jos olen väärässä pahoittelen sitä.

t. sama

Vierailija
25/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa tuohon tietysti, että olet ollut väärässä ja esittää loukkaantunutta. Sitten hän jatkaa pettämistä entiseen malliin (sinulle samalla naureskellen) ja oppii vain olemaan varovaisempi. Ja samalla sinä yrität hyvittää aiheettomia epäilyjäsi.

Pettäminen perustuu valehtelulle, joten on aika turha kuvitella että mies yhtäkkiä vain tunnustaisi jos vaimo älyää kysyä...

Vierailija:

Kyllä mä vaan sanoisin suoraan että:

Olen epäillyt pettämistä niin kovasti että tarkastin pitääkö jotkut oudot numerotiedot puhelimessasi paikkansa. Yhdellä ei pitänyt vaan takaa paljastui nainen ja nyt epäilen, että olet pettänyt mua sen naisen kanssa. Haluan että kerrot totuuden jos rakastat minua tai olet koskaan rakastanutkaan, koska en halua elää epäilyksissä ja valheissa. Haluan että puhutaan tämä asia selväksi nyt ja voin alkaa opetella luottamaan sinuun taas. Jos olen väärässä pahoittelen sitä.

t. sama

Vierailija
26/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jo aika paljon suhteen tilasta se, jos ei luota mieheen ja siihen että mies kertoisi totuuden. Ei kaikki suhteet ole sellaisia eikä tosielämä kaikkialla samanlaista. Mutta jos haluaa uskoa niin niin oman suhteensa varmasti parhaiten tuntee. Minä kuitenkin kysyisin omaltani ja uskon, että hän kertoisi jos olisi pettänyt.

t. 19

Vierailija
27/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja kyseli miestäsi, kun ei ollut tavoittanut miehesi puhelimesta.

Voi mies vähän hölmistyä ja änkyttää jotakin tyhmää... sitten kyllä

varmaan jo tiedätkin.

Mutta ihan oikeesti, meilläkin yks tuttu on Elisalla töissä ja heillä on koko

perheen kaikki kännykät naisen nimellä, ei ihan mahdotonta