Huimaa ja oksettaa. Kuvittelin etta tassa tilanteessa mina alkaisin itkemaan tai raivoamaan, mutta olo on ihmeen rauhallinen.
Sain äsken selville, että miehen puhelimessa on erään miehen nimen alla naisen yhteystiedot. Olen epäillyt pettämistä pitkään pienten merkkien takia ja tämä ei ainakaan helpota oloa. Onko muita samassa tilanteessa olevia tai olleita?
Kommentit (27)
Vierailija:
Kommentoikaa nyt joku jotain kannustavaa ja sanokaa onko tuo idea jonka sanoin aiemmin ihan tyhmä?ap
Mutta en keksi muutakaan, minulla ei pokka yksinkertaisesti riitä mihinkään kovin suureen valehteluun. Olisiko jotain muita ideoita mitä tehdä seuraavaksi, saako maistraatista tietoja yksittäisistä ihmisistä? (sivilisääty, lapset jne.)
ap
tiedän milt tuntuu ku alkaa asiat selvii ja pienet merkit on totta, pettämisest siis!!! ite aloin epäilee miehen uskollisuutta puhelin oli koko ajan mukana, lasku kasvo yms. ja löysin uuden numeron puhelimesta!
jahkailin liian kauan sitä ja annoin ajan kulua ja nii se suhdekkin jatku! narautin miehen kiinni sillä et se oli nähty jonkun naisen kanssa ja niin myönsi lopulta pettämisen!!!
eli kokeile jos joskus lähi päivänä(ota myös naisen numero ylös) tiedät tai epäilet miehesi valehtelevan menoistaan ja olet melko varma siitä että voi olla sen toisen kanssa sano että joku näki hänet jonkun naisen kanssa!!!! mies ei todennäkösesti myönnä että pettää tai on pettäny!!!!
jaksamisia!!!
Nyt on aikaa mennyt pari kuukautta ja vieläkin välillä tulee päälle sellainen raivo, että tekisi mieli lyödä miestäni niin että veri roiskuu... Mun mies ainakin tunnusti pettämisen kun kysyin asiaa suoraan. Merkit olivat selvät, mutta mitään todisteita mulla ei ollut.
mutta alkaisin tarkkailla enemmän, kun nyt tiedän, mitä haen. Auton matkamittari, missä mies liikkuu, onko siellä, missä sanoo...
Petänkö miestäni? En petä. Kerran minulle soitti samana päivänä yksi mieshenkilö ja yksi naishenkilö. Lupasin naiselle, että säästän hänen puhelinnumeronsa ja niinpä tallensin uuden puhelinnumeron hänen nimellään. Kun sitten tämä mieshenkilö soitti seuraavan kerran, huomasin, että olin tallettanut juuri väärän numeron tämän naisen nimelle. Koska mieshenkilö oli myös tuttu, jätin nimen siihen, koska muistan kuitenkin, kuka sen nimen alla on.
Jos siis et ole vielä kysynyt mieheltäsi mitään, niin ota huomioon jokin ihmeellinen kämmi. Tiedän, että olen poropeukalo, mutta jospa vaikka miehellesikin sattuisi joitain hassuja tilanteita.
Jos tulee sopiva tilanne, kysyn tuosta kaverista ohimennen. Mutta muuten yritän olla välinpitämätön ja tietämätön. Päätin mennä tarkistamaan matkamittarin lukeman ja alan pitämään siitä kirjaa josko siitä selviäisi jotain.
Lisää petturin-paljastamiskeinoja tänne, kaikki apu on tarpeen! Pakko tehdä jotain etten jämähdä paikalleni.
ap
Puhun nyt siis pelkästään omasta miehestäni ja meidän tilanteestamme. Ja tosiaan suhteemme tilanne ei ole hyvä, kuten aiemmista viesteistä voi lukea. Olen kysynyt mieheltä rauhallisesti totuutta (tästä ja eräästä muusta asiasta) ja hän on silmät kirkkaina valehdellut minulle. Totuutta en siis saa selville mieheltä kysymällä.
Uskon (toivon), että on olemassa miehiä jotka eivät valehtele ja petä, mutta omani ei näihin miehiin kuulu.
Mitä mieltä olette tuosta suunnitelmasta jonka jossakin aiemmassa viestissä sanoin? Eli että sanon ottaneeni miehen puhelimesta miehen kavereitten numeroita ja kysyn miksi hänellä on kaksi " Mattia" puhelimen muistissa vaikka hän tuntee vain yhden.
Ehkä kuitenkin kyseessä on vain erehdys. Minulla on kännykässä tallennettuna muutama naisen nimi, vaikka kännykän omistajana on mies (naisen puoliso), koska naisystäväni soittelevat joskus miestensä puhelimista.
Toivottavasti kukaan kaverini mies ei epäile ja ala tarkistamaan kuka tämä " Sari" on, saisi nimittäin selville mieheni nimen...
Ettei olisi tämän miehen vaimo tms. vastannut puhelimeen, jos soittelit niitä?
En ole koskaan ennen ajatellut, että noinkin voi tehdä mutta sitten täältä luin että jonkun mies oli tallettanut rakastajattaren numeron jonkun miehen nimen alle ja päätin tarkistaa miehen puhelimen. :(
Ekaksi iski paniikki, miksi menin katsomaan, mutta sitten tuli tavallaan helpottunut olo kun tajusin että olin ollut oikeassa koko ajan enkä olekkaan vainoharhainen sekopää.
lähettämällä vaikka viesti " mulla on sua ikävä, oli pakko vaan ilmoittaa.."
Ja odota vastausta.
Jos vastaus on: " niin mullakin sua" , on homma selvä.
Jos vastaus on taas: " häh?" niin on vaan joku erehdys asiassa. Tällöin vastaat itse takasin että: " ou.. sori, viestin piti mennä vaimolle!"
siksi ehdotin viestin lähettämistä, ettet nyt epäile turhaan.
t.6
Se on tarpeeksi neutraali, et nolaa itseäsi.
Voit sanoa miehellekin että: oho, meni väärään numeroon, piti mennä ystävälle, esim.
Kokeile vaan. Kaikki tekeminen auttaa tuossa tilassa. Huimaus, yökkääminen jne ovat aivan yleisiä ja normaaleja juttuja. Muista syödä, juoda ja nukkua, kaikesta huolimatta.
Elämä kantaa. Tsemppiä.
Tuo on aivan tavallinen tarina. Valitettavasti. Tiedän muutaman muunkin samanlaisen tapauksen.
Itse ehdotan että kysyt asiasta ja tunnustat epäilyt miehelle... Parasta asiasta on joka tapauksessa jutella, ehkä mitään ei ole edes tapahtunut vielä.
En muuten voi uskoa että pettävä mies antaisi vaimon käyttää omaa puhelintaan, mutta kai niinkin voi käydä.
Yritin googlata sitä naisen nimeä ja selvisi että hän on minun ikäiseni ja asuu 150km päässä meistä. Googlasin myös naisen sukunimellä+sillä miehen nimellä joka puhelimessa oli ja tuloksena oli eräs jääkiekkovalmentaja. Mieheni inhoaa jääkiekkoa eikä todellakaan tunne tätä valmentajaa!
Mies huomaa jos sanon lähettäneeni viestin väärään numeroon, sillä olen maailman huonoin valehtelija. Punastun ja änkytän jos yritän valehdella. :(
Kysyn varmaan mieheltä asiasta illalla kun tulee töistä. Ajattelin sanoa että otin hänen puhelimestaan hänen kavereittensa numeroita jos satun joskus tarvitsemaan niitä (mies unohtaa puhelimen milloin mihinkin) ja sitten kysyn että kuka tää toinen Matti on? Onko ihan surkea suunnitelma?
Ymmärrän kyllä että kännykkä voi olla jonkun toisen nimissä, mutta tässä tapauksessa en siihen usko. Hän ei tunne ketään tämän naisen asuinpaikalta, ja kyseessä oli noin 20-25-vuotias nainen joten hän ei voi olla kenenkään miehen kaverin äitikään.
Miksi miehellä olisi joku salainen miesystävä jota hän ei ole koskaan maininnut???
Kommentoikaa nyt joku jotain kannustavaa ja sanokaa onko tuo idea jonka sanoin aiemmin ihan tyhmä?
ap