Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ilmastonmuutoksesta huolissaan olevat kansanedustajat suhaavat joka paikkaan taksilla?

Vierailija
16.06.2019 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/01df73ac-da59-4627-8b36-3ef6ff692…

Kansan autoilua rajoitetaan, mutta itse he eivät ole valmiita tekemään mitään ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi. Autolla on kuljettava jopa muutaman sadan metrin matkat kun voivat maksattaa lystin kansalla. Iljettävää touhua.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain Helsinki voi tuntua suurkaupungilta noin ensialkuun. 

Vierailija
2/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su on rahvaan työ pysäyttää ilmastonmuutos. Vihreä eliitti saa porsastella kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koulutettu akateeminen nuori nainen. Olen seurannut pitkään tätä Suomen menoa ja päätin äänestää Perussuomalaisia.

Perussuomalaiset on ainoa puolue joka ajattelee meitä naisia ja naisten hyvinvointia. Perussuomalaisia lähellä on myös koti ja perhe.

Meidän yliopistolla kaikki nuoret akateemiset naiset äänestivät Perussuomalaisia.

Vierailija
4/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat ensitöikseen voineet rajoittaa tuota hervotonta taksilla suhausta asettMalla sille jotain rajoja🙄

Vierailija
5/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten vastustettaisiin, jos omilla toimilla onnistuisi omastonmuutosta torjumaan?

Vierailija
6/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajien taksimatkoihin maksukatto ja taksimatkojen korvaukset tarveharkintaisiksi ja vain kuittia vastaan! Niillä on isot palkkiot, maksakoot kaikki muutaman sadan metrien taksimatkat omistaan!

Vierailija
7/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koulutettu akateeminen nuori nainen. Olen seurannut pitkään tätä Suomen menoa ja päätin äänestää Perussuomalaisia.

Perussuomalaiset on ainoa puolue joka ajattelee meitä naisia ja naisten hyvinvointia. Perussuomalaisia lähellä on myös koti ja perhe.

Meidän yliopistolla kaikki nuoret akateemiset naiset äänestivät Perussuomalaisia.

Samaa tekstiä copypasteat päivästä toiseen eri ketjuihin. Ei vaikuta koulutetun akateemisen naisen puuhilta tuo. Todennäköisemmin olet ylipainoinen, keski-ikäinen, työtön, valkoinen, heteromies.

Vierailija
8/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vähän sinun yliopistossasi on opiskelijoita, jos tunnet heidät kaikki? Tai sitten olet todellinen ihmistuntija, jos tunnet tuhansia tai kymmeniätuhansia nuoria naisia. Esim. Helsingin yliopistossa on yli 30 000 opiskelijaa.

Vierailija
9/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska oikeasti autoilulla ei ole mitään merkitystä "ilmastonmuutokseen".  Saadaampa tämän hypetyksen varjolla autoilijoilta lisää rahaa.  Tyhmää äänestäjäkarjaa on kiva huiputtaa ja jotkut oikeasti uskovat ilmaston muuttuvan ihmisten toimien vaikutuksesta.

Vierailija
10/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En aio laittaa veronmaksajia maksamaan taksikorttiani, kun meille kansanedustajille maksetaan kulukorvausta." Sebastian Tynkkynen, persu

Jos neljä vuotta maksaa itse omat matkansa, persut saa ääneni.

Vierailija
11/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taksimatkat ovat työajoja.

Kokouksia ja tapaamisia on siellä täällä, pitäisikö kansanedustajan juosta tukka putkella ympäri kaupunkia.

Myös yritykset maksavat työntekijöidensä työajoja, tai työntekijöillä on käytössä yrityksen auto.

Myös julkiella puolella työntekijät voivat käyttää kunnan omistamia autoja työajoihin.

Niin ettei se kansanedustajien taksilla ajo sen kummempaa ole, tottahan he saavat käyttää sitä tarvittessa.

Vierailija
12/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En aio laittaa veronmaksajia maksamaan taksikorttiani, kun meille kansanedustajille maksetaan kulukorvausta." Sebastian Tynkkynen, persu

Minun ei. Valehdella poliitikko kyllä osaa, totuus voi olla jotain aivan muuta.

Vierailija
13/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan vielä Sebu ei ole tehnyt kansanedustajana ainuttakaan taksimatkaa veronmaksajien piikkiin. 👍

Vierailija
14/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Su on rahvaan työ pysäyttää ilmastonmuutos. Vihreä eliitti saa porsastella kuten ennenkin.

Persu Mika Niikko kulutti viime edustajakaudellaan eniten rahaa taksimatkoihin...

Vierailija
15/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokouksia ja tapaamisia on siellä täällä, pitäisikö kansanedustajan juosta tukka putkella ympäri kaupunkia.

Myös yritykset maksavat työntekijöidensä työajoja, tai työntekijöillä on käytössä yrityksen auto.

Myös julkiella puolella työntekijät voivat käyttää kunnan omistamia autoja työajoihin.

Niin ettei se kansanedustajien taksilla ajo sen kummempaa ole, tottahan he saavat käyttää sitä tarvittessa.

😂

Miten 200 metrin taksimatka voi olla työajo? Ja miten sellainen matka voi olla "ympäri kaupunkia"?

Vierailija
16/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman sadan metrin matkoja, yksityisten puhetilaisuuksien matkoja, kavereiden ajeluttamista viikonloppuöinä...

Vierailija
17/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lentävät lentokoneilla lomille. Ne V@lehtel€€

Vierailija
18/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne matkat ovat valvonnassa. Turhista matkoista tulee tieto.

Ainahan joka työyhteisössä on niitä, jotka käyttävät väärin kaikkia etuja, eivät kansanedustajat heistä poikkea millään tavalla. Tottahan osa heistä on "keinottelijoita", jotka yrittävät hyötyä kaikesta liikaa,

samanlaista se on joka paikassa.

Suurin osa toimii kuitenkin sääntöjen ja ohjeiden mukaan.

Vierailija
19/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työsuhde-etuina auto ja puhelin ja lounasetu.

En ole koskaan käyttänyt noista mitään väärin.

Vierailija
20/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Miten 200 metrin taksimatka voi olla työajo? Ja miten sellainen matka voi olla "ympäri kaupunkia"?

Maksullisissa ja baareissa ramppaaminen.