Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti suuttui kun ei mennä sinne juhannusta viettämään

16.06.2019 |

Äiti suuttui kun ei mennä sinne juhlimaan juhannusta vaan vietetään miehen suvun kanssa juhannus.
Äitini ja isäni nyt vaan ei ole kovin laadukasta seuraa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ja mitä sitten? Kuvittelitko, että tämä kiinnostaa meitä muita ja siitä syntyy jotain kiinnostavaa keskustelua? Jokaista ajatusta ei ole pakko paskapostata.

2/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko blogsissasi avutunut miksi noin negatiivinen suhde vanhempiisi? Oliko vakivaltaisuutta tai hyvakikayttoa?  Muuten en ymmarra ilkeilya. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ja mitä sitten? Kuvittelitko, että tämä kiinnostaa meitä muita ja siitä syntyy jotain kiinnostavaa keskustelua? Jokaista ajatusta ei ole pakko paskapostata.

Lue hänen blogia, jos haluat silmiesi vuotavan verta.

Vierailija
4/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt aina päivänselvää ole että tykkää omista vanhemmistaan. En vain ymmärrä minkälaista keskustelua haluat tästä.

Vierailija
5/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt aina päivänselvää ole että tykkää omista vanhemmistaan. En vain ymmärrä minkälaista keskustelua haluat tästä.

Hän haluaa huomiota.

Vierailija
6/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi ollut parisuhde ja perhe, niin alusta asti olisimme viettäneet juhlapyhät itse valitsemallamme tavalla, niin joulut kuin juhannuksetkin. Johtunee siitä, että kaikki lapsuuteni ja nuoruuteni juhlapyhät oli vietettävä isovanhempien luona. Kaipasin oman perheen kesken vietettyjä juhlia. Varmaan vanhemmat olisivat ensin möksähtäneet, mutta kun olisivat käsittäneet, että emme suosisi kummankaan vanhempia, niin olisivat kyllä rauhoittuneet. No nyt olen viettänyt jo monet juhlapyhät ihan yksin ja nauttinut siitä. Olen näetsen vanhemmiten alkanut selvästi erakoitua. En siedä sitä, että joku muu pyrkisi päättämään puolestani esim. juhannuksen viettotavan. Ei kiitos!

Vierailija
7/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehen mummolle ja Skodalle kuuluu?

Vierailija
8/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miehen setä? Kait hän on edelleen mukana kuvioissa, koska kuka muukaan mielikuvitus... ei kun siis lastanne hoitaisi.

Vierailija
9/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehen mummolle ja Skodalle kuuluu?

Miehen mummo lähti kesäteatteriin jonkun harmaa karjun kainalossa aikaisemmin tänään ei ole vielä palannut eli Kait sille hyvää kuuluu. Skoda raahattiin paaliin

No hyvä. 

Vierailija
10/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten vastenmielinen tyyppi tämä ap. Ja uli uli ittelles. 

11/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten vastenmielinen tyyppi tämä ap. Ja uli uli ittelles. 

No mikäs muassa nyt on mukamas niin vastenmielistä

Vierailija
12/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiinnostuneita oli? 0kpl. Sain silmäsyövän blogista. 

uli uli uli, miksi haet huomiota täältä?

Vierailija
13/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu tai siis E oli lukiossa rajusti koulukiusattu tosin aiheutti sen itse. Silppu tai siis E kohteli muita todella ylimielisesti. Ilmeisesti oli hyvin rikkaasta perheestä ja muut kuuluivat paskasakkiin. Kerran tämä repi fleecen merkki hupparin päältänsä kun joku koski vahingossa sen hihaan. Silppu tai siis E raivosi koskijalle kuinka alhainen ja saastainen tämä on sekä levittää loisia. 

Surullista että Silpun elämä ei tunnu vieläkään olevan kovin onnellista vaikka on jo ns kaiken saanut valmiina. 

Vierailija
14/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu tai siis E oli lukiossa rajusti koulukiusattu tosin aiheutti sen itse. Silppu tai siis E kohteli muita todella ylimielisesti. Ilmeisesti oli hyvin rikkaasta perheestä ja muut kuuluivat paskasakkiin. Kerran tämä repi fleecen merkki hupparin päältänsä kun joku koski vahingossa sen hihaan. Silppu tai siis E raivosi koskijalle kuinka alhainen ja saastainen tämä on sekä levittää loisia. 

Surullista että Silpun elämä ei tunnu vieläkään olevan kovin onnellista vaikka on jo ns kaiken saanut valmiina. 

Kirjoitin ensiksi fleece vaikka piti kirjoittaa merkki hupparin

Vierailija
15/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Jestas. Jos minä olisin E:n äiti, olisin iloinen että tuollainen ihminen viettää aikansa muualla kuin minun talossani.

Vierailija
16/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelen myös mun vanhempia, ku ne hurahti Tapani Koivuniemen hihhulipoppooseen.

Vierailija
17/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Emilia käynyt lukiotakin?

Vierailija
18/21 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, hänen ulosantinsa sekä täällä että blogissaan on niin köyhää.

Vierailija
19/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä muuta koulutusta olekkaan kuin yo todistus.

Se olisi tosi lahjakas opiskelemaan vaikka miksi jos hakisi apua ongelmiinsa.

E:llä on mielestäni pitkittynyt masennus ja ADHD tai kaksisuuntainen mielialahäiriö. Näihin ei tietenkään hae vapaaehtoisesti apua koska perheessää ajatellaan että hoito ei ole hyvää jos samaa tarjotaan köyhillekkin.

Vierailija
20/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä muuta koulutusta olekkaan kuin yo todistus.

Se olisi tosi lahjakas opiskelemaan vaikka miksi jos hakisi apua ongelmiinsa.

E:llä on mielestäni pitkittynyt masennus ja ADHD tai kaksisuuntainen mielialahäiriö. Näihin ei tietenkään hae vapaaehtoisesti apua koska perheessää ajatellaan että hoito ei ole hyvää jos samaa tarjotaan köyhillekkin.

Eikös se ole opiskellut kokiksi? Onko sillä oikeasti lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi