Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö n. viiskymppisiä jotka ovat onnellisia yhdessä (vieläkin) pitkäaikaisen kumppanin kanssa?

Vierailija
16.06.2019 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 28 v, molemmilla " toinen kierros", itse en ole pettänyt, 100% varma en voi olla miehestä, mutta en usko. Seksiä on 1-2 /vko, ihan onnellisia ollaan. M58 N 53

Vierailija
22/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy :) Vanhempani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me on oltu 40 vuotta yhdessä, mutta ei olla enää kovin onnellisia. Minä olen alkanut inhota itseäni, kun en saanut aikaiseksi lähteä silloin, kun mies petti. Olen katkera ja vihainen mutta yhdessä vaan ollaan. Ei meidän välillä rakkautta ole, vaikka mies väittääkin rakastavansa. 

Missä vaiheessa mies petti ja kauanko suhde kesti?

Vierailija
24/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me on oltu 40 vuotta yhdessä, mutta ei olla enää kovin onnellisia. Minä olen alkanut inhota itseäni, kun en saanut aikaiseksi lähteä silloin, kun mies petti. Olen katkera ja vihainen mutta yhdessä vaan ollaan. Ei meidän välillä rakkautta ole, vaikka mies väittääkin rakastavansa. 

Miehellä oli n. puoli vuotta kestänyt suhde viitisen vuotta sitten. Mulla ei ollut voimia lähteä. Ne voimat olisi vaan pitänyt jostakin kehittää, ettei nyt tuntuisi siltä, että loppuelämä on pilalla.

Vierailija
25/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli n. puoli vuotta kestänyt suhde viitisen vuotta sitten. Mulla ei ollut voimia lähteä. Ne voimat olisi vaan pitänyt jostakin kehittää, ettei nyt tuntuisi siltä, että loppuelämä on pilalla.

No olisiko mahdollista tehdä muutos nyt?

Jos noin kerran ajattelet.

Vierailija
26/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Ensi kuussa täytän 50v, yhdessä miehen kanssa 18v.

Vierailija
27/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 34 vuotta, naimisissa 27 vuotta. Kaksi lasta.

M54/N54

Vierailija
28/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kun oltiin 19 ja 23. Naimisiin mentiin kun oltiin 27/31. Yhdessä oltu siis 37 vuotta. Kolme lasta. 

Vierailija
29/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi sanoa; ettei olla petetty toisiamme.

Eihän sitä koskaan, ei koskaan, voi varmasti tietää, onko toinen joskus pettänyt.

Elämässä ei ole mitään varmaa,  ei yhtään mitään.

Vierailija
30/30 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi sanoa; ettei olla petetty toisiamme.

Eihän sitä koskaan, ei koskaan, voi varmasti tietää, onko toinen joskus pettänyt.

Elämässä ei ole mitään varmaa,  ei yhtään mitään.

Kyllä on niitäkin jotka voi varmasti sanoa, ettei toinen ole pettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan