Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suomalaisten ihmisten ilkeys on asia mitä en ymmärrä

Vierailija
16.06.2019 |

Mikä juttu siinä on että me suomalaiset ollaan niin tiuskivia, kettumaisia, pikemminkin irvisteleviä toisille ihmisille ja valittavia muille kanssaihmisille, kun voisimme olla mukaviakin samalla energialla. Ja sille paskan käytöksen antavalle ihmiselle jää vielä paha mielikin, kun se kiukuttelee sille kanssaihmiselle. Kun taas mukasvasta käytöksestä jää molemmille hyvä mieli.

Oon aina miettinyt miksi suomalaiset on niin ilkeitä ja kettumaisia toiselle? Täällä kuitenkin kaikki asiat niin hyvin. Onko se se kuningas kateus vai suomalainen jurous. Keskustelua ladyt kiitos

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa muussa maassa työnteko on huomattavasti letkeämpää, eikä sellaista mehut pois-meininkiä kuin täällä.

Muhahaa! Huutonaurua! Missäköhän tuollainen ihmemaa on? Kenties Narniassa?

Vierailija
22/26 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymättömyydesta omaan elämään se vaan johtuu. Ollaan kateellisia ja katkeria muille. Ihmisillä, jotka ovat tyytyväisiä, ei ole tarvetta ilkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt on kun täällä eletään kaikilla samanlaiiset autot, talot ja pihat. Jos saattuu saamaan jotain enemmän niin kyllähän se vtuttaa.

Vierailija
24/26 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ihme valittaja. Ei kuule ketään kiinnosta. Jokainen keskittyy omiin juttuihinsa.

Vierailija
25/26 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudesta, mitättömyydestä ja lapsellisuudesta se johtuu. Mitä suurempaa ääntä ihminen pitää, niin sitä mitättömämpi tapaus on kysymyksessä.

Vierailija
26/26 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen tosi pahantuulinen jos olen väsynyt. Miksi sitten olen usein väsynyt? Hyvä kysymys, ehkä Suomessa on esim. työelämä vähän turhan rankkaa, eikä ole huomioitu suomalaisen valoisuuden/pimeyden tuomia ongelmia jaksamiseen, sama tuntimäärä töissä kesät talvet ja suhteellisen vähän lomiakin.

Monessa muussa maassa työnteko on huomattavasti letkeämpää, eikä sellaista mehut pois-meininkiä kuin täällä.

Mites Japani, Kiina, Amerikka? Siellä letkeydestä tietoakaan. 

Onko kyseisissä maissa samanlaista päivärytmiä sekoittavaa valoisuuden/pimeyden vaihtelua kuin Suomessa? Eipä taida olla ei. Tietenkin muuten siellä pidetään työntekijöitä lähinnä orjina, mutta esim. keskituloisten homma ei ole sellaista raatamista kuin täällä, vaan työtahti on rauhallisempaa ja taukoja enemmän, työpäivä toki sitä myöten pidempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän