Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet tissit ja treenaamisen aiheuttama epäsuhta

Vierailija
16.06.2019 |

Vituttaa ja itkettää. Kroppa on treenauksen ansiosta hyvännäköinen ja rintani eivät ole sinänsä pienentyneet, koska rasvaprosentti on pysynyt samana. Kun sekä yläkroppa että alakroppa ovat keränneet massaa, näyttävät rinnat suhteessa pienemmältä. Pakkoko tässä on hakea silarit Virosta. Rasvaprosentti on ollut ajoittain korkeammalla, mutta rasva ei minulla kerry ensimmäiseksi rintoihin, vaan pyllyyn. Nyt olen pyllykäs lattarinta.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että pienitissiset naiset kelpaa joillekin edes...vielä kun sais sen hyvän perseen ;D

Vierailija
42/95 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllykäs lattarinta on monen miehen unelmavartalo naisella. Minunkin. Ei rinnoilla juurikaan ole merkitystä, kunhan eivät ole liian suuret!

Komppaan tätä. Rinnat ja niiden koko ovat yleisessä mielipiteessä ihan liian yliarvostettu ja monilla naisilla suotta komplekseja aiheuttava kehonosa.

Voisitteko please miehet, laittaa jotain kivoja kuvia näistä pyllykkäistä lattarintaisista unelmavartaloisista naisistanne? Olisin todella kiitollinen.

Olen kylläkin nainen, mutta menkööt:

https://i.pinimg.com/originals/31/7b/65/317b653bd33f59d8d05a51b665d9d03…

Jumaleissön :O   Nyt on laatua kehissä!  Missä tätä näkee lisää??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että pienitissiset naiset kelpaa joillekin edes...vielä kun sais sen hyvän perseen ;D

Kuules kyllä kelpaa. Nyt vaan turhat (p)ulinat pois ja treeniä, treeniä!

Vierailija
44/95 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan hirveä ongelma. Yritä jaksaa!

Vierailija
45/95 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllykäs lattarinta on monen miehen unelmavartalo naisella. Minunkin. Ei rinnoilla juurikaan ole merkitystä, kunhan eivät ole liian suuret!

Komppaan tätä. Rinnat ja niiden koko ovat yleisessä mielipiteessä ihan liian yliarvostettu ja monilla naisilla suotta komplekseja aiheuttava kehonosa.

Voisitteko please miehet, laittaa jotain kivoja kuvia näistä pyllykkäistä lattarintaisista unelmavartaloisista naisistanne? Olisin todella kiitollinen.

Kaunis kroppa, mutta eikös tuo ole ihan normaalikokoinen peppu ja rinnat muuhun kehoon vähän isommat?

Vierailija
46/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kroppa, mutta eikös tuo ole ihan normaalikokoinen peppu ja rinnat muuhun kehoon vähän isommat?

Tässä hyvä esimerkki siitä miten saman kuvan voi nähdä eri tavalla :) Mutta samalla hyvä muistutus siitä että voidaan tulkinnan varaisesti puhua samassa hengessä hyvinkin eri asiasta ilman konkreettista esimerkkiä. Joten laittakaa niitä kuvia, niin tiedetään mistä puhutaan.

Vierailija
47/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko treenannut lainkaan myös rintalihaksia? Jos muut osat kehosta kiinteytyvät ja suurenevat niin ei mikään ihme jos rinnat "pienenevät". Vai onko tämä tapahtunut vaan siitäkin huolimatta?

Omat rintani ovat luonnostaan pienet mutta kihlattuni on huomauttanut minulle että niistä on tullut paljon terhakkaammat ja "suuremman näköiset" kun aloin treenaamaan rintalihaksia.

Vierailija
48/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostat enemmän yläkroppaan niin tulee tasapainoa kroppaan. Jos oikeasti silikoneja mietit niin niihin kannattaa sitten laittaa rahaa vähän enemmän kuin pari tonnia. Yhdelläkään suomijulkkiksella ei oo onnistuneita silareita vaan pallot, kolmiot tai tissit kainalossa kun Virossa tehty.

Vierailija
49/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko treenannut lainkaan myös rintalihaksia? Jos muut osat kehosta kiinteytyvät ja suurenevat niin ei mikään ihme jos rinnat "pienenevät". Vai onko tämä tapahtunut vaan siitäkin huolimatta?

Omat rintani ovat luonnostaan pienet mutta kihlattuni on huomauttanut minulle että niistä on tullut paljon terhakkaammat ja "suuremman näköiset" kun aloin treenaamaan rintalihaksia.

Miten voi treenata rintalihaksia kotona? Olen aina ollut siin uskossa ettei naisten rintalihakset juurikaan kasva.

Vierailija
50/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärtänyt mitä tarkoitat...siis peppu JA rinnatko mielestäsi molemmat vähän isommat muuhun kroppaan verrattuna?

Laitoin tuon kuvan, koska mielestäni naisella on hyvä, timmi ja isohko peppu muuhun kroppaan verrattuna ja pienehköt rinnat.

Vierailija
51/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haepas tyty ne silikonit Viron mailta.

Suuret rinnathan ne vasta ovatkin tärkeintä elämässä.

Hyvää matkaa silikonireissulle Viroon!

Lisää massaa tisseihin, niin roikkuu jatkossa paremmin ;D

Vierailija
52/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte tästä?

Vierailija
53/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ilmestys kyllä naisella pitää tossit olla.

Vierailija
54/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta pahalta, treenattu peppu on aina mielestäni sen arvoinen että jotain muuta menee. Tissejä voi korostaa esim juhlamekossa tarpeen tullen toppauksilla jos on ongelmia istuvuudessa.

Mulla oli sama tilanne että unelmakroppaa kohti mentäessä povi litistyi täysin littanaksi. Hommasin rintaimplantit Suomessa arvostetulla klinikalla. 5 000 € siihen meni ja oli sen arvoista mutta jos et aidosti HALUA silikoneja niin yritä nyt vaan zoomailla sitä hanuria ja olla tyytyväinen.

Vierailija
55/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin silarit lasten jälkeen ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen. Monella joka treenaa ja varsinkin bikini kilpailijoilla rasvaprosentti on niin alhainen että omia rintoja ei ole, silarit on ainoa ratkaisu jos haluaa muotoja rintakehään, rintalihakset ilman rintoja on naisella kyllä ruman näköinen.

Vierailija
56/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hanki silareita, luonut tissit ne olla pitää ovatpa sitten pienet tai suuret!

Näin se on. Tekotissit ovat jotenkin irvokkaat ja sehän on myös huijaamista.

Vierailija
57/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin silarit lasten jälkeen ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen. Monella joka treenaa ja varsinkin bikini kilpailijoilla rasvaprosentti on niin alhainen että omia rintoja ei ole, silarit on ainoa ratkaisu jos haluaa muotoja rintakehään, rintalihakset ilman rintoja on naisella kyllä ruman näköinen.

Kateelliset alapeukuttaa, muuta syytä en näe.

Vierailija
58/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet? Jos kovin nuori, niin voin kertoa ettei yleensä kolmenkympin jälkeen tuollaiset jaksa kiinnostaa, täydellisyyden havittelut siis. Eikä kannattaisi nytkään, koska mitään lisäarvoa ei elämääsi kivulias ei-välttämätön turhamainen leikkaus tuo. Ehkä irtoseksiä, mutta jo parisuhteeseen täytyy olla muutakin kuin kympin kroppa. Ja irtoseksiä kyllä riittää ilman isoja rintojakin.

Vierailija
59/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset alapeukuttaa, muuta syytä en näe.

Ehkä todennäköisempää, että alapeukut tulivat tuohon "rintalihakset ilman rintoja naisella on kyllä ruman näköinen".

Vierailija
60/95 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi hyväksymään itsesi, ei ole muuta vaihtoehtoa. Itse olen ollut aina pieni ja siro muuten kropaltani mutta reidet on kuin entisellä DDR: n kiekonheittäjällä. Pakko on ollut vaan hyväksyä itsensä.