Omat mikropopkornit elokuvateatteriin mukaan??
Miksi ihmeessä osa porukasta raahaa elokuvateatteriin kotonaan mikrotetun popkornipussin?
En voi ymmärtää motiiveja tähän. Kertokaa mulle!
Kommentit (11)
Olisko joillakin motiivina raha? Ihmetyttää tosin, että yli kympin leffalippuun on ollut varaa, mutta 3 €:n popparit olis jo liikaa - sen takia hommaa kaupasta 1€:n popparit ja mikrottaa ne kotonaan. Aika köyhää.
Ite otan sellasen irrallisen keittolevyn jolla saan tehtyä paitsi popparit, myös kananmunat.
Tämä on niitä ongelmia, joita tavataan vain Porvoossa.
Mikä ettei. Säästöä se on pienikin säästö.
No, eilen just ostin itelleni ja miehelle popparipurkin ja limsat niin maksoi 10€. Kyllä ärsytti kun unohdin "eväät". Kun meen lasten kanssa niin otan kotoa mehupullot ja popparipussit. En kyllä pistä sikakalliiden leffalippujen lisäks kahta kymppiä herkkuihin. Ja oon kyllä ihan hyvin toimeentuleva, tää on lähinnä periaatekysymys.
Miksi elokuvissa pitää syödä ja rapistella ja hörppiä ja rouskuttaa? Ei se leffa kestä niin kauaa, että eväät pitäisi olla. Syöminen harrastuksena ja ajanvietteenä ilmeisesti joillain.
Elokuvissa syöminen ja juominen pitäisi kieltää.
Popparit alkaa maistumaan aika nopeasti eltaantuneelta. Joskus hoitovapaalla kun rahaa oli tosi vähän, otin mikropopparit mukaan leffaan. Sen verran pahaa oli että en ota toiste, mieluummin vaikka kokonaan ilman.
Meillä ei teineille ole voitu maksella leffalippuja, mutta jonkun ovat lahjaksi saaneet, ja olen itsekin onnistunut jostain keräämään ns. kaupanpäällisenä. Onhan se kiva että pääsevät joskus käymään kavereiden kanssa, itse olen käynyt elokuvissa tasan kerran, vuonna 1988.
Joten kyllä ne eväät otetaan yleensä ottaen mukaan, jos nyt on pakko jotain olla.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissa syöminen ja juominen pitäisi kieltää.
Minä syön yleensä elokuvissa hapankorppuja,pussikarkkeja ja sihijuomaa.Joskus myös kaalikääryleitä. Kännykkä tietenkin myös päällä etteivät jää ilmoitukset väliin.
Niin, kyllä se mikrokin pitäisi ottaa mukaan!