Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omat mikropopkornit elokuvateatteriin mukaan??

Vierailija
16.06.2019 |

Miksi ihmeessä osa porukasta raahaa elokuvateatteriin kotonaan mikrotetun popkornipussin?
En voi ymmärtää motiiveja tähän. Kertokaa mulle!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä se mikrokin pitäisi ottaa mukaan!

Vierailija
2/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joillakin motiivina raha? Ihmetyttää tosin, että yli kympin leffalippuun on ollut varaa, mutta 3 €:n popparit olis jo liikaa - sen takia hommaa kaupasta 1€:n popparit ja mikrottaa ne kotonaan. Aika köyhää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite otan sellasen irrallisen keittolevyn jolla saan tehtyä paitsi popparit, myös kananmunat.

Vierailija
4/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä ongelmia, joita tavataan vain Porvoossa.

Vierailija
5/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Säästöä se on pienikin säästö.

Vierailija
6/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eilen just ostin itelleni ja miehelle popparipurkin ja limsat niin maksoi 10€. Kyllä ärsytti kun unohdin "eväät". Kun meen lasten kanssa niin otan kotoa mehupullot ja popparipussit. En kyllä pistä sikakalliiden leffalippujen lisäks kahta kymppiä herkkuihin. Ja oon kyllä ihan hyvin toimeentuleva, tää on lähinnä periaatekysymys.

Vierailija
7/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elokuvissa pitää syödä ja rapistella ja hörppiä ja rouskuttaa? Ei se leffa kestä niin kauaa, että eväät pitäisi olla. Syöminen harrastuksena ja ajanvietteenä ilmeisesti joillain.

Vierailija
8/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa syöminen ja juominen pitäisi kieltää.

Vierailija
9/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit alkaa maistumaan aika nopeasti eltaantuneelta. Joskus hoitovapaalla kun rahaa oli tosi vähän, otin mikropopparit mukaan leffaan. Sen verran pahaa oli että en ota toiste, mieluummin vaikka kokonaan ilman.

Vierailija
10/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei teineille ole voitu maksella leffalippuja, mutta jonkun ovat lahjaksi saaneet, ja olen itsekin onnistunut jostain keräämään ns. kaupanpäällisenä. Onhan se kiva että pääsevät joskus käymään kavereiden kanssa, itse olen käynyt elokuvissa tasan kerran, vuonna 1988.

Joten kyllä ne eväät otetaan yleensä ottaen mukaan, jos nyt on pakko jotain olla.

Vierailija
11/11 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvissa syöminen ja juominen pitäisi kieltää.

Minä syön yleensä elokuvissa hapankorppuja,pussikarkkeja ja sihijuomaa.Joskus myös kaalikääryleitä. Kännykkä tietenkin myös päällä etteivät jää ilmoitukset väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä