Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten leffalippu vo maksaa 16 e

Vierailija
16.06.2019 |

Viime vuosina olen mennyt leffaan vain lahjalipuilla joten sain shokin kun nyt menin Finnkinon esitykseen viikonlippuna ja vasta kun olin ostanut tajusin hinta on 16 e. Siihen päälle popcornit ja namit huh huh mikä hinta
Jo aikoja sitten oli juttua ulkomailla leffassakäynti on paljon halvempaa kuin täällä . Ja riistäjäFinnkino urputtaa kun väki ei käy leffassa. En kyllä toiste maksa 16 e.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on. Siksi käyn vain työpaikan tarjoamilla kulttuuriseteleillä.

Vierailija
42/45 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on saanut työpaikkansa kilpailupalkintoina ilmaislippuja ja niitä on sitten käytetty hyväksi, viimeksi käytiin joulukuussa katsomassa Bohemian Rhapsody. Eli en juuri ole itse leffalippuja viime vuosina maksellut, mutta syyskuussa aion sen tehdä, kun Downton Abbey -elokuva tulee teatterihin (kai se Suomessa tulee suunnilleen samaan aikaan kuin muuallakin maailmassa?). DA:n jälkeen saattaa tulla pitkä tauko, ennen kuin seuraava niin hyvä leffa tulee, että viitsin siitä itse maksaa. Ei nämä tehostehirmuisat supersankarimäiskinnät oikein iske...

Tuohan tulee telkkarista ihan joka päivä.

Juu, niin tulee. Ja minulla on koko sarja hyllyssä DVD:näkin. Arvaas, miksi minä kuitenkin aion mennä elokuvan katsomaan syyskuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on saanut työpaikkansa kilpailupalkintoina ilmaislippuja ja niitä on sitten käytetty hyväksi, viimeksi käytiin joulukuussa katsomassa Bohemian Rhapsody. Eli en juuri ole itse leffalippuja viime vuosina maksellut, mutta syyskuussa aion sen tehdä, kun Downton Abbey -elokuva tulee teatterihin (kai se Suomessa tulee suunnilleen samaan aikaan kuin muuallakin maailmassa?). DA:n jälkeen saattaa tulla pitkä tauko, ennen kuin seuraava niin hyvä leffa tulee, että viitsin siitä itse maksaa. Ei nämä tehostehirmuisat supersankarimäiskinnät oikein iske...

Downton Abbeylla on jo suomen ensi-ilta päivä. Tosin pelkään, että se on uudelleen lämmitettyä kaurapuuroa, niin kuin sarjan viimeiset kaudet olivat. Ja kyllä teattereissa menee ihan hyviäkin leffoja useammin kuin kerran vuodessa, pitää vain osata poimia ne massoille tuotetun hutun joukosta.

Ja kukahan nosti sinut auktoriteetiksi elokuva- ja tv-sarja-asioissa? Minä käyn katsomassa ihan sitä mitä minä pidän kiinnostavana. En sitä, mitä joku random internetkeskustelupalstalle raapusteleva hyväksyy.

Vierailija
44/45 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella Finnkinon salissa Rocketman 19 euroa.

Sali oli varmaan ääriään myöten täynnä? Eiku.. Tavallaan kalliit hinnat varmistavat sen, ettei katsomossa ole metelöiviä teinejä (tai juuri ketään muitakaan) ja voi rauhassa keskittyä elokuvaan.

Vierailija
45/45 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Downton Abbeylla on jo suomen ensi-ilta päivä. Tosin pelkään, että se on uudelleen lämmitettyä kaurapuuroa, niin kuin sarjan viimeiset kaudet olivat. Ja kyllä teattereissa menee ihan hyviäkin leffoja useammin kuin kerran vuodessa, pitää vain osata poimia ne massoille tuotetun hutun joukosta.

Ja kukahan nosti sinut auktoriteetiksi elokuva- ja tv-sarja-asioissa? Minä käyn katsomassa ihan sitä mitä minä pidän kiinnostavana. En sitä, mitä joku random internetkeskustelupalstalle raapusteleva hyväksyy.

Anteeksi jos loukkasin. Saat käydä katsomassa ihan mitä haluat niin käyn minäkin ja joskus myös aikamoista huttua ja nautin siitäkin :). Lähinnä purin vain omia tuntojani. Downton Abbey oli ihana ja odotan elokuvaa kovasti, mutta pelkään ettei se yllä ihan alkukausien tasolle. Lisäksi leffojen suurkuluttajana olen vain huomannut, että kyllä sinne supersankarirymistelyjen joukoon helmiäkin eksyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi