Milllainen elokuva kestää useamman katselukerran?
Olen huomennut että todella taitavasti tuo Selin on valinnnut elokuvia.
Kommentit (14)
Hiffasin tän homman kun alkoii vertailla elokuvia kun tuli mahdolliseeksi.
Kaverille ei jäteetä ehdotttomasti. Ja akkkaa päälle. Vähän jeeesiä on ihan paraas.
Shaun of the dead. Todella hauska.
Monikerroksinen ja katsojaa puhutteleva.
Monessa kohtaa sellainen elokuva johon liittyy hyvän kokonaisuuden lisäksi nostalgisia muistoja.
Omalla kohdallani tällainen elokuva on kotimainen Pitkä Kuuma Kesä.
Kukkivat roudan maat. On pysyvästi Yle Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaverille ei jäteetä ehdotttomasti. Ja akkkaa päälle. Vähän jeeesiä on ihan paraas.
Miksii enää ei tehdä näin hyviä tv sarjoja?
Vierailija kirjoitti:
Kuudes aisti.
Olin juuri kirjoittamassa ettei ainakaan Kuudes aisti.
Hyvä leffa, mutta yksikään sellainen leffa missä lopun käänne selittää koko juonen, ei minulla kestä montaa katsomista.
Se kun pilaa jännityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tuo vähän jeesiä niiin vaikka se on hyvin yksinkertainen tarinan pohjaltaaa tavallaaan niin siinä on niin mahtavata persooonat ja tarinan kuljeeetus on ihan mahtava ja mahhtavia sutkautuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tuo vähän jeesiä niiin vaikka se on hyvin yksinkertainen tarinan pohjaltaaa tavallaaan niin siinä on niin mahtavata persooonat ja tarinan kuljeeetus on ihan mahtava ja mahhtavia sutkautuksia.
Tarinan kuljetuus selkeä ja selkeeä järkevää idea taustalla. Ihmineen väsyyy kaiiken epäselvyyden ja sekaavuuuuden keskellä.
Erin Brockovich. Olen katsonut sen varmaan ainakin kaksikymmentä, ellen neljäkymmentä kertaa. On vain niin hyvä. Itse samaistuin siihen, kun itselläni oli eräs oikeusjuttu (jonka voitin). Lakimiehenikin muistutti leffassa lakimiestä näytellyttä Albert Finneytä (rauha hänen muistolleen). Itse en nyt ihan Julia Robertia, mutta ainahan on mielikuvitus! :D
Terminator 2.